2009/08/30

Stop junk food!

Am fost azi prin tabacariei sa facem niste poze, n-am rezistat prea mult pentru ca eram inca obosita dupa seara trecuta cand am stat pe jocuri prin Friends, adunati vreo 20 de insi din mai multe colturi de pe harta.
Si mi se parea camera aia extrem de grea azi, parca nu aveam suficienta lumina, parca nici un copil de-acolo nu era destul de simpatic incat sa merite pozat.
Am plecat.
Ne-am retrat putin in mall.

Ma jur ca de fiecare data cand ajung eu in mall si ma asez la o masa, fie sa beau o cafea de la Mc' care are primul loc in topul preferintelor mele in domeniul cafelelor bune si tari, fie ca mananc ceva, a se preciza aici NU de la Mc' sau KFC ci de la orice alt loc de pe langa care imi asigura o mancare sanatoasa nu bombe atomice de vand aia de la mai sus mentionatele, de fiecare data trebuie sa-mi apara in fata ochilor cate o familie de burtosi care isi indoapa copiii cu fel de fel de prostioare d-astea cu mult sos.

Simpaticilor, cate filmulete trebuie sa ne mai faca astia ca sa incetam sa mancam prostii?

Azi a fost mai grav, ca de-asta m-am si apucat acum sa scriu, azi era o familie cu mami si tati super slabuti iar baietelul era cat amandoi la un loc.
M-au apucat nervii.

Nu se poate sa observi ca omuletul asta mic se face cat casa si tu-i permiti sa manance rahaturi!
Pentru ca fraierii de mami si tati nu se gandesc ca acel copil va sta la 18 ani in casa pentru ca nimeni nu-l va privi pe el, iar la 30 va deveni un retard social pentru ca voi mami si tati fraieruti i-ati bagat mancare d-astea atomica pe gat!

E trist sa va lasati copiii sa fie izolati social din cauza unei mode stupide de a merge in mall si de a va indopa copiii!
Luati modele mai bune de vi-i creste si nu va pierdeti in multimea asta haotica!

Sa semnam o petitie! Sa scoatem de pe piata mancarea asta !!

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

...da indolenta asta a parintilor...doare mai tare in noi decat in ei...si asta e cel mai trist!! "sa manance baiatu' inca o pizzzaaaaaa si 3 inghetate"