2009/09/22

Amelie Poulain

Mare lucru nu fac momentan, desi aparent asteptam clipele in care sa nu am ora de ajuns undeva si nici sa fiu presata de un program deja stabilit si de nimic.
Adica nu fac altceva decat sa citesc carti, sa vad minim 4 filme pe saptamana ( performanta depasita de mult de la 1 film la 2-3 sapt ), sa ies la sucuri, petreceri, cafele si eventual sa mai si plec prin weekend in locuri unde sa ma pot relaxa ... de la atata stres.
Uau, daca as reusi sa gasesc si un sot super bogat as putea face asta toata viata!

Lumina acestei relaxari mi-a fost sumbrita cand am primit invitatie la nunta unei prietene vechi cu care obisnuiam sa-mi sparg capul pe bara unde bateau babele din cartier, covoarele.
Stop cardiac si nu alta!
Am fugit imediat la portofel si m-am uitat in buletin sa vad cati ani am ca sa ma linistesc ca inca mai am timp sa copilaresc pana sa ma marit.
...si am avut din nou puls.

Azi la statusul unui vecin mai mare cu doar 1 an decat mine scria : cine are placerea sa ne fie alaturi pe .... septembrie la Casa Casatoriilor...bla bla.

Am avut un moment de "eu cu mine", adica a se intelege ca n-am mai trecut prin presiuni d-astea de maritat prieteni buni, vecini, samd.
Nimeni dintre cei dragi mie nu s-a luat inca!

Apoi mi-am dat seama ca in general maritisul nu vine o data cu varsta sau cu presiunea data de parinti, situatie, viata etc, cred ca vine atunci cand simti ca trebuie sa faci pasul.
so... :D me smiling again...

De indignare am terminat un film pe care nu apucasem sa-l termin zilele trecute si pe care vi-l recomand si voua!

Iar voi cei care aveti de gand sa va luati si stiti ca tin la voi, incercati sa mancati si voi iaurt cu coacaze, muraturi cu pepene si toate astea care va dau afara....gandurile sumbre! :D

Niciun comentariu: