2009/09/17

Aventuri, in bucatarie

10:35 : raza de lumina obraznica.
10:50 : imi fuge un gand c-ar mai fi cineva prin casa si daca cumva n-ar mai fi usa de la apartament ar trebui sa fie deschisa.

10: 55 : eu preparand o cafea rapida si minunata de cum oamenii m-au lasat dormind cu usa deschisa la intrare. paranoia pe dracu!
11: 20 : in timp ce-mi savuram o a2a tigara matinala, imi aduc aminte de Pishu (pisica lui) care trebuia sa fie undeva prin apartament.

11:20: 13 : Pishuuuu! Pishuuucuuuuu!
11:30 : deschid usa frigiderului si imi spun in gand ca mai bine n-o deschideam.
11: 40 : nadragii pusi pe mine si o tai spre supermaket in cautarea unei solutii.

11:43 : musaca, cartofi la cuptor, budinca, tocanita de legume, tocana de cartofi .... ce mai stiam sa fac?!
12: 20 : terminam de curatat cartofii si cautam bulionul, in timp ce aveam conversatii filosofice cu pisica

12: 40 : totul era in tava
12: 41 : nu se aprinde cuptorul!
12:42 : du-te ba la naiba ca nu se poate, aprinde-te!
12:45 : ....me calling Iulia.
12:45: 20 : abonatul cosmote ... mananca vinete pe paine.
12: 45 : 40 : .... me calling Cristina.
12: 45 : 47 : .... eu explicandu-i cristinei ce tip de aragaz am in fata ochilor si cum ar trebui sa aprind cuptorul in care nu intra pic de gaz.
Raspunsul cristinei : .....nu era cel pe care mi-l doream.

12:47 : Yahoo Messenger - login.
12: 48 : Carmeeeeen, stii aragazele alea care nu au tavita jos la cuptor si care.....
12 : 53 : dupa sfaturile prietenei mele Carmen, care avea aragaz de genul ala, cuptorul NU primea gaz!

12: 57 : suna telefonul. E el.
13: 00 : nu vroiam sa-ti spun asta da' acum ti-o zic : habar n-am cum se aprinde cuptorul tau!
13: 00: 10 : daca are vreo relevanta, nici eu nu stiu cum se aprinde cuptorul tau.
13: 01 : me laughing.

13: 03 : ....deci faci cum ti-am zis si te sun in 5 minute.
13: 07:55 : suna telefonul. bai nu se aprinde!
13: 08 : 30 : lasa-le asa ca vin eu si ii dau drumul!

13: 10 : multumita dupa ultimul raspuns ma gandesc ca niste snitele pot fi facute rapid si pe un ochi de la aragaz.
13: 15: cautam un chibrit prin casa! In mama ma-sii daca nu ma plimb cu chibritu prin toate gaurelele cuptorului! O sa te aprinzi tu nenorocitule!

13: 17 : ma apucam de snitele, in urma bataliei pierdute cu simpaticul cuptor.
13: 45 : incerc sa-mi aprind o tigara la aragaz si imi sare ulei incins pe un obraz.
13: 45 : 02 : o picatura numai!

13: 45: 15 : eu injurand in timp ce dadeam vina pe pisica care era cam plictisita de mine pe ziua asta.
14: 15 : ma chinuiam sa pricep logica cu care cineva ar construi un asemenea aragaz si cum de i-ar veni cuiva in minte o posibilitate necunoscuta de mine de a aprinde cuptorul.
14: 30 : ma sfatuiam cu Pishu.

15: 20 : tolanita la pc si ascultand muzica aud cheia in usa. E el! Dezlegatorul de enigme ale cuptoarelor !
16 : 30 : .... am terminat si noi de mancat.

3 comentarii:

Codruttzz spunea...

cand ai spus ca ti-ai adus aminte de pishu...si il strigai..si apoi ai deschis usa frigiderului...mam gandit deja ca era acolo...sfartecat de cine stie ce cutit...facut bucatele...nu imi revin inca...am inceput Dexter aseara...:)

Mona spunea...

:)))) "am deschis frigiderul si m-am infuriat groaznic, balta de sange din corpul lui Pishu imi distrusese salata de boeuf!"
:))))

Codruttzz spunea...

..exact! si cat te-ai mai chinuit tu sa o faci cu o zi inainte :))