2009/09/29

Cu soarele in ochi

Dimineata devreme cel mai apasator este soarele care nu ma lasa sa dorm in continuare.
Imi simt ochii grei si as avea dac-as putea puterea sa bat din degete si sa se stinga lumina asta care desi-mi pare naturala mi se pare c-ar avea puterea intr-un fel sa se stinga. As fi ca old Samantha, clincanind din dejte.

Casa e mai luminoasa acum. Si nu doar pentru ca-mi pica ochii in gura. Atunci cand dau la o parte mochetele din camera si cand imi strang lucrurile si le bag prin usile de la mobila, camera mea ia proportii gigantice.
Ma gandeam azi dimineata in timp ce ma chinuiam si-mi tineam ochii inchisi, ca dac-as fi cat o musca, m-as pierde in propria mea camera. Apoi mi-am dat seama ca dac-as fi prin absurd o musca, as avea o camera pe masura.

Ai mei fac diferite mutari prin casa, schimba sifoniere mici cu mari, schimba tablouri etc. M-am gandit ca nu e rau sa fiu si eu in ton cu spiritul lor inovator, mai ales ca de mult ma tin de mine sa-mi redefinesc camera dar mereu ma simt tracatoare in ea.
M-am hotarat sa-mi schimb atitudinea, pana la urma daca ar fi sa aibe un sentiment sarmana si sa mi-l transmite, cred ca s-ar simti singura, iar eu nu am de ce sa permit asta.

M-am hotarat sa-mi iau o masuta de toaleta, pentru inceput.
Si cand ma simt izolata, suparata sau doar usor trista ma asez in fata ei, ma uit in oglinda, imi dau cu buretele de pudra pe fata usor si-mi alcatuiesc planuri pentru viitoarele mele crime.

Nu asta faceau toate femeile nebune din filmele retro ale copilariei voastre?

Intre timp vom mai poza; ma simt bine zilele astea cu aparatul in mana si-o sa profit cu multa idiotenie de el.

aaaahhhh, trebuie sa ascultati melodia asta...pentru ca mi-a furat inima! :D

Niciun comentariu: