2009/08/06

Parcul de distractii, incarcat

Ultimele zile n-au fost prea placute, de-asta nici n-am mai scris pentru ca m-as intrista si mai tare sa-mi citesc ideile.
Mi-am cautat alte ocupatii si alti oameni pe care sa-i bazai si care sa ma inveseleasca.

Nici la munca lucrurile nu-s prea roz pentru starea mea de spirit pentru ca e stresul mare si e oboseala si e oameni irascibili.
Dap, mi-ar prinde bine o vacanta prin munti, cu mine si cu aparatul, zice o parte sinucigasa a creierului meu.

Azi noapte mi-am pus pantalonii largi si bashchetii in picioare si am cutreierat iar satul ala de distractii.
Si m-am dat asa : in balerina si am tipaaaaat cum tipam la 10 ani, mai mult de dragul meu ca pici ramas cutreierand sub pielea-mi de tanar rezident, apoi in noul asa zis wild house care se vrea un semi montagne russe, mi-am facut barba si mustata dintr-o vata de zahar si am condus o masinuta d-aia de te invata cum sa (nu) intrii in ziduri si cel mai putin sa conduci.

Sch a dansat de ne-a udat pe toti de langa el cu transpiratia lui si la final a primit si aplauzele spectatorilor.
Iar un pici de 6-7 ani a dat clasa la joculetul ala de dansat. Am ramas O.O?!

aaahhhh, let's elope today! or find a secret hideaway...

Niciun comentariu: