2009/08/28

D-ale banalului!

Mai e putin, se duce august.
Cu mare fericire in suflet am aflat ca am o restanta de pe primul semestru, pe care trebuie s-o onorez cu un proiect trimis pe mail la universitatea din capitala noastra frumoasa.
Dac-as avea timp m-as duce personal pan' acolo dar nu este.

Ce planuri am eu pentru toamna asta? La asta ma gandeam azi dimineata in troleu in timp ce imi transportam funduletul pan la munca si ascultam glorios un album al celor de la The Kickdrums.
Pai imi planuiesc cateva escapade inafara constantei, multe poze, multi pupici si cat mai multe amintiri.

Trebuie sa va anunt ca saptamana asta m-am apucat de scris, un roman, o nuvela, un basm...nu stiu ce-o iesi intr-un final, sper doar sa am o imaginatie productiva.

Cei care aveati de gand sa veniti pan' aici sa vedeti concursul ala de pe apa de maine, sa stiti ca nu-i mare lucru, le-am vazut eu mai devreme pe bulevard in timp ce defilau tirurile incarcate cu masinariile mari care se vor cocotza pe apa si cu fetitele agatzate de ele care dadeau din popou pe sume frumoase de bani, banuiesc.
Amuzant a fost un nene din spatele meu care zicea tare catre multimea de le privea uimita: eu as dubla impozitele! numa' sa vad asa ceva in constanta in fiecare an!
...ironic evident.

Va urez un weekend bestial!

Niciun comentariu: