2009/08/23

Jocuri, targuri si tigani

Weekendul asta ne-am jucat de ne-au sarit ochii din cap.
Vineri noapte am stat intepeniti cam pana pe la 5 dimineata sa jucam carti, ceea ce inseamna aproape 7 ore de jucat.

Iar azi noapte ne-am simtit talentati la mima, dar nu in orice loc ci in bar, ca de obicei.
Cuvantul de aseara a fost o chestie de-a lu Sch care suna ca : mazapaldac. Corecteaza-ma!
E, sa mimati voi asta...ca noi am refuzat.

Ieri pe zi am fost in Eforie S la un targ de antichitati, care era intr-un parc.
Mi-am cumparat o pereche de cercei cu iz vechi care-s absolut bestiali si foarte ieftini la numai 10 lei si o geanta facuta din lana groasa, pentru iarna pe care tind s-o feresc foarte bine de jupanele molii care a costat numai 15 lei.

Am facut poze la o gramada de lucruri vechi si frumoase si cel mai haios a fost un tigan veritabil cu barba mare ca a profului meu de mate din generala, care dupa ce a fost pozat ne-a cerut o bere, asta ca nu cumva sa-i uitam originile de tigan pana si in comportament.

In rest, daca aveti azi niste timp liber, puteti sa dati o fuga pe la targ pentru ca-s super faine lucrurile si oamenii sunt dispusi sa lase din pret.
A, si daca erati vreodata fani Dana Marijuana, o puteti gasi acolo la un stand de bijuterii intr-o formula radical schimbata, care chiar mi-a placut.

6 comentarii:

Anonim spunea...

matrapazlac, ma :))

Mona spunea...

aaaaashhaaa! :p

sch spunea...

matrapazlac era, da

Mona spunea...

faca tu esti sch atunci cine e anonimu?!

sch spunea...

nu stiu, un/o anonim/a care a fost cu noi atunci cand am jucat mima

Codruttzz spunea...

dar cuvantul asta e celebru :)) nu inteleg cum de nu il stii :)) orice anonim il stie...:p