2009/08/25

Blestemul persoanei a II a

Am gasit o super poezie pe un site de fotografii pe care vreau s-o postez, macar pentru cel care a scris-o caruia atat ii pot oferi, certitudinea c-o veti citi macar o data si voi.

Blestemul persoanei a II a,
,de liviu
eu nu am fost niciodată eu pe deplin
am fost doar jumătăţi de trup
împreună cu ploape de suflet
şi cuvinte pierdute prin vânt
nu mi-a rămas azi decât un lucru
tu...
ştiu că fără culoare
nu curg stropi din ochi flămânzi
dar când capul mă doare
rămân cioplit prin pietre fără timp
şi-altcineva mă strigă doar din mine
tu...
aş fi căzut din cer fără să zbier
şi din pământ cristale să culeg
dar pagini fără semne
dar trupuri fără dinţi
dar filme fără sunet
îmi vorbesc acum
tu...
nimeni nu mai este de acord cu mine
nici chiar privirea nu-mi mai e cu gestul
există doar nevoia mai presus de lege
eu sunt cel ce sunt şi-o ştiu prea bine
şi fără hărţi mă pierd în trup
tu...
nu am cuvânt să-ntrec lumina
dar am lumină să-mi întrec cuvântul
şi să-mi închid în sufletul bucăţi
şi părţi din trup neînblânzit
de înger păcătos...
nu mai rămâne astăzi decât acel blestem
fără de care timpul m-ar îngheţa în el
tu...

Lara Fabian - Caruso