2009/08/02

Oameni mari pe ringuri de copii

Aseara am fost in Satul de Vacanta.
Uitasem cum e acolo, va zic sincer.
Nu mai era de noi, da' parca oamenii erau acolo si se comportau la fel tocmai pentru a exersa pentru a nu stiu cata oara o clipa de copii.

Ne-am luat jetoane si am asteptat sa ne vina randul.
La masinile tamponate, asa cum le zice lumea, nu exista un rand propiu zis, doar imbulzeala spre a ocupa o masinuta libera.
Si cand se opreau farurile, ne aruncam peste ele care mai de care sa apucam una libera pentru fiecare.

Dupa cateva incercari mi-am dat seama ca nu e de bun simt si ca trebuie sa ma bag cu nesimtire pe langa oamenii aia haotici.
Zis si facut pana cand am primit un cot in coaste de la un copil de vreo...40 de ani.

M-a bufnit pe loc rasul. E clar ca nu ai cum sa jignesti un om care te loveste pentru ca vrea si el sa mai fie copil.

Aflati apoi in masinute, ne-am atins cu totii scopul.
Nu exista cale de intoarcere, si asta o stie toata lumea, o data ce te-ai urcat in ele buzele nu-ti mai pot sta lipite din cauza ranjetului tamp care-ti iese din stomac.
Am explodat cu totii acolo, si ne-am tamponat de n-am mai avut aer.
:D

O sa repet experienta!! Am zis, am zis.

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

cand? cand? cand o repetam...ca mai vreau si eu...eu am dansat de curand in cortul ala cu jocuri de langa bowling...e un joc in care trebuie sa dansezi :)) nu ai treaba!!

Mona spunea...

aoleu ce stresant e!!!!!