2009/08/16

Recenzie de juma de august

De cateva zile numai din party in party o tinem si azi noapte credeam c-o sa adorm efectiv cu capul pe masa din Friends la un party despre si cu marinari. Aveam nevoie sa dorm ca porcu daca ma intelegeti si azi chiar s-a intamplat minunea. M-am trezit la 11. Uau!

Cum a fost de ziua mea? Nu stiu ce intelegeti voi din poze dar a fost cea mai tare petrecere la care am fost vreodata, data in cinstea mea. Oamenii s-au mascat cum nu s-a putut mai bine si au fost extraordinari iar eu am ras toata noaptea si am fost fericita sa-i vad pe toti uniti acolo, si pentru asta si multe altele ii iubesc de nu mai pot! Si sper c-o stiu si ei.

In urmatoarele zile/saptamani trebuie sa ma ocup sa scot piciorusele la inaintare la doua lucruri : 1. la trepiedul ala mijto rau si s-o tai cu ghiozdanul spre munti pentru poze, am zis am zis si 2. la placa aia de skate care probabil imi va asigura popularitatea in sectia de ortopedie a spitalului din constanta; toate astea intamplandu-se cu cei mai tari tenesi semnat converse, in buzunar cu cel mai marfa breloc ever, si cu cea mai tare cana din care am baut azi un ceai ( o cana cu un penis inauntru pe care este imprimat "Pentru uz oral").
p.s. danutz, tabloul tau se uita deja la mine de pe perete !

In aceeasi ordine de idei, azi e ziua unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei si pentru asta urmeaza sa mergem la gratar si sa petrecem si sa-l imbatam pe om pana nu mai poate!
La multi ani bibic!

Si cum isi incheia postul un mare om inca in viata, va pup, va respect si va iubesc!

7 comentarii:

WinDance spunea...

Ce-mi place ca ti-a placut si ca mi te-ai dixtrat :-) Era si normal, ca doar tu ne-ai organizat :))
Ma bucur tare ca am prins 23-ul tau :-)
Tah iubesc, ma! :-)

Codruttzz spunea...

:)) bine ca am iesit si eu io intr-o poza ca daca nu ma suparam :))

si ai grija cu skate-ul ala...nu as vrea sa ne aducem markere peste o saptamana sa iti scriem bancuri pe ghips :))

WinDance spunea...

Aaa...de ce nu? Haide! Ar fi amuzant! :))

Mona spunea...

ce oameni!!
da' nu cred ca ma prinde ghipsu, nu-i pe stilul meu :D

danutz tah iubesc si io pa tine! :*

WinDance spunea...

Pai..to'ma pt ca tah iubesc atat de mult, am sa-l fac eu pe stilu` tau, nem problem! :))

Mona spunea...

:pppppppp

Unknown spunea...

O doamne cum puteam sa arat cu bandana aia pe mecla. In fine !!!
Bine ca una peste alta te ai simtit bine si ca a fost frumos cu toate ca a trebuit sa o intind mai devreme :(
Cat despre imbatat se pare ca nu v a iesit pasenta da nui bai recuperam ... debea astept urmatorul gratar.
Sa curga berea :)