2009/08/09

Capidava

Al patrulea weekend petrecut pe malul Dunarii. Nu e rau deloc, imi spun in mintea mea in timp ce duc cana de ceai fierbinte spre buze.
Plecasem vineri seara cu gand de foc de tabara si atat, pana cand imi sopteste Radu pe ultima suta de metrii : ia si tu mai multe toale poate nu plecam imediat.

Ne-am intors azi, duminica.

Eu cred ca mi-as putea petrece toata viata in ritmul asta : somn de la 3 dimineata pana la pranz a2a zi, jucat carti si table, plimbat cu barca, facut poze multe, facut baie in Dunare, facut gratar, baut bere si fumat ca turcii.

Probabil as muri mai repede decat mi-as fi dorit cu tenul mult prea ridat de la tutun si cu o burta de zile mari, de la bere si as fi ca tipul ala din banc : "domnu doctor, daca beau numa bere si fumez intr-una, rezist 2 ani fara mancare? iar doctorul raspunde : rezisti, dar cu un pistol nu te-ai chinui mai putin?".
Nu, demisionez de la gand.

Singurul lucru scarbos in momentul asta este ca sunt ciuruita de tantari. Dar in rest a fost bine, am cunoscut oameni noi, ne-am mocirlit in malul de langa Dunare, am facut sute de poze si in mod special am prins un apus mirific! Apusul il gasiti http://www.monifique.blogspot.com/

Niciun comentariu: