2009/08/25

Ete partz!

Ma suna azi un prieten ca sa ma intrebe "cand pleci??".
"Unde sa plec?!" , eu.
"Cum unde?? La concert!".
"pai" zic eu "concertul ala era saptamana trecuta da' nu ti-am zis ca nu mai plec?"
zice el "cum ma, tu ai incurcat datele?"
"ce stii ma tu si eu nu stiu?" ziceam eu curioasa.
"da' tu nu te uiti la stiri?" ma atentioneaza rautacios.
"nu! ce-as vedea mai mult la stiri decat vad zi de zi?" ha, in gandul meu.
"pai a venit asta, e la aeroport!".
.......
.......
gandeam.

"cine ma???"
ma jur ca m-am gandit la depeche mode, zic na, ca s-a reluat concertul si idioata de mine nu a aflat! deja ma gandeam la cine sa sar cu gura ca nu m-au anuntat.

"aia ma, de e inebunita toata tara!".
.......
.......
gandeam.

si reia el imediat..."bai, deci am o colega de munca care e inebunita frate, de cand are bilet la concert ma f..reaca cu vogue-ul ei cu tot!".
"zic ba! tu faci mijto de mine ca m-am apucat sa fumez vogue! stiu ca-s slabe, da' ce sa fac ma daca nu mai pot fuma?!"

.....
.....
"ce?!" se aude din telefon.

.....
.....
liniste.

zic eu intr-un final "bai, hai sa reluam...cu rabdare, cine vine in romania, cine a inebunit romania, ce concert e si cine pana mea canta vogue?"

Concluzia : daca Madonna a inebunit nu tara, nu nu, nu zic tara, Lumea cu muzica ei, eu ma las de fumat Vogue!

Niciun comentariu: