2009/03/10

The monkey steals my eyes

Bai n-am avut timp deloc sa stau sa le bibilesc, la poze ma refer.
De azi am inceput munca si a fost destul de obositor mai ales ca de cand am venit nu prea am apucat sa ma odihnesc cum trebuie. Iar azi prima zi de munca a fost uratica, ca dupa fiecare mult lenevit acasa.
Ziceam ca vreau un site, un blog, un cont...ceva unde sa-mi vada lumea traznaile si sa le voteze. Parerea voastra de critici autentici sau mai putin de atat, conteaza pentru mine, caci ochii mei nu ma lasa sa-mi autocritic fotografiile, asa cum as fi vrut.
Promit c-o sa vedeti ce s-a intamplat la Sighisoara, promit c-o sa aveti la ce sa va minunati si mai promit si ca voi starni in voi prin pozele mele, dorinte de vizitat cetatea cu pricina.
Urmeaza noi targeturi, noi tinte, noi calatorii si cate alte noi vise.
Pana atunci...o farama din "eu la poze" :






3 comentarii:

Codruttzz spunea...

doggy...be natural, be sexy!! :))

Anonim spunea...

Sighisoara e un loc pe care vreau sa-l vizitez de mult timp, dar am tot amanat ba din pricina serviciului, ba ca au intervenit altele... Well, guess what! Anul asta o sa am CONCEDIU! Si sper, daca toate piesele cad la locul lor, sa ma fac disparut pentru vreo 2 saptamani. Cu siguranta o sa "dispar" si prin Sighisoara :D

Referitor la galerie pot sa te ajut cu hosting / spatiu de stocare, eventual si cu designul blogului-galerie cu pricina, si partial cu domeniul.

Daca am sansa sa te ajut, te ajut cu placere (si pentru link exchange si mentiune "I want to thank my mom,[...] and Santiaggo" cand o sa fii celebra :D)

Daca vrei mai multe detalii ma gasesti pe dstelian at gmail dot com

Mona spunea...

be natural doggy :)))) bai chiar era ca la fotograf doggy'shau :))

santi :D gracias