2009/03/17

Taximetristul de moment

Cred ca prezenta noastra, a tuturor ne-a fost macar o data disturbata de prezenta buimaca a unui simplu taximetrist.
Pentru ca adesea implicarea unui taximetrist in viata noastra este extrem de importanta.

Vi s-a intamplat siiiiigur sa aveti dispute cu acesti indivizi.
De exemplu mie azi dimineata, mi s-a intamplat sa dau de un taximetrist care mergea putin mai repede ca un melc.
Adica domne...daca vroiam sa ajung in 40 de minute la destinatie ma urcam in troleu, de-asta m-am urcat in masina dumitale ca sa ajung in 5-10 minute.
Si omu nu vroia sa inteleaga, pesemne avea un ritm al lui propriu de manifestare si nu isi permitea sa fie intrerupt de un muritor ca mine care chiar se grabea la servici.

Nu nu, nu e prima intamplare cu un taximetrist.
Cel putin 2 imi mai amintesc...o data m-a ocolit unu juma de oras ca sa ajunga la o scoala pe care el o confunda cu o alta la care trebuia sa ajung eu...si dupa ce m-a adus la scoala la care credea el ca trebuie sa ajunga...mi-a reprosat ca nu m-am exprimat corect.
Si stateam eu atunci si ma amuzam : oare in cate modalitati te poti exprima ca sa numesti o scoala? De regula zici cam : la scoala nr. 15 de ex.

Si ziceam sus ca este extrem de importanta implicarea unui taximetrist pentru ca-mi amintesc perfect ca la admiterea pentru facultate, mi-am uitat buletinul acasa...pentru ca mereu am fost un om ravasit si na, trebuia sa fiu si in acel moment.
Si de era si taximetristul din ziua aia tot semimelc sau tot ravasit ca mine...il pupam pe Sintion din mers.

Na, multe intamplari cu taximetristii...

Niciun comentariu: