2009/03/22

Idei din Azuga

Stiti cum se zice ca de fiecare data cand mergi intr-un loc nou trebuie sa iei o piatra in gura... si imi dau seama ca la cat de spontane imi sunt gandurile cand vine vorba despre o inca plecare...o sa-mi fac abonament la stomatolog.

Vineri pe zi am plecat in Azuga.

Imi trec prin minte acum ganduri de a va spune ce frumos e pe aici si cate alte lucruri noi am facut si de data asta intr-un loc la fel de nou...dar tolanita stand intr-un pat in varful muntelui, ascult la televizor corzile unei chitari vechi care-mi fredoneaza inspre creierul obosit niste versuri care incep cam asa "Iubire, bibelou de portelan,
Obiect cu existenta efemera,
Te regasesc pe-aceeasi etajera
Pe care te-am lasat acum un an..."

...si-mi trece acum prin cap ca atunci cand voi ajunge acasa...trebuie sa pun mana pe cartea aia lui Minulescu ...caci poeziile lui imi placea sa le citesc o data de mult.

Asta e unul dintre momentele .... alea foarte rare in care daca m-ar intreba cineva ce-mi doresc chiar acum...as zice ca nimic.
Sunt rare bai...si la voi sunt rare caci suntem exact ca niste sacali de nou.

Deci notati va rog : 22 martie 2009 ora 01:22, je e perfect ok cu viata, se considera un om norocos, a facut niste spaghete cu un sos rosu de care e mandra, nu le-a facut singura..de asta e si mai mandra, e inconjurata de oameni cu care se simte fain si tralala...totul e galben..atentie, nu e roz...e galben...caci yellow is the new pink :D

na, va trimit un aer rece .... si cu asta am incheiat.
socializam de acasa...

4 comentarii:

Bogdan spunea...

cat bausei inainte sa scri postu asta ?:))

Mona spunea...

:D
oho ... doar o bere cred :D
dar na... mi-ai dat o idee buna, sa scriu o data cand sunt mai bauta :D

Codruttzz spunea...

eu am scris cand eram "fumat"..si nu a inteles nimeni :)))

aha..si ai fost iar plecata domnisoara...ce iti mai place sa te plimbi...si apropo...eu credeam ca green is the new pink...dar probabil prea multa iarba strica :))

Mona spunea...

:DD pai ce numai tu sa fii plimbat?