2009/03/25

Cu telefonul sub perna

Stiti ca de ceva timp incoa' traim o adevarata moda a utilizarii excesive a telefoniei mobile?!
In limita in care cancerul nu se formeaza la creier de la atata vorbit si in limita bunului simt; de bani nu discut aici pentru ca in ziua de azi in Industria Cosmote nu conteaza cati bani ai, poti sa ai si super putini..ei iti dau cele mai multe minute.

Asta e o politica americana mai mult decat europeana, pentru ca pune baza pe ideea "mult cat sa ne saturam" nu pe "mult, dar sa-l impartim frateste".

Adica uitati-va la vodafone si orange care au ramas in picioare numai datorita unui orgoliu expandat in randul oamenilor care chiar nu-si permit sa piarda numere importante sau poate chiar tin la numarul lor de telefon.
Adica oamenii au coloana vertebrala, se gandesc si ei ca in mod normal trebuie sa iasa in pierdere in fata firmei, nu firma sa le dea minute cat mai multe la niste preturi cat mai mici.

Anyway, si vorbeam despre Cosmote in ideea de a va povesti ce mi se intampla in ultima perioada, cu oameni plictisiti de atata viata, cu purcei care nu depasesc suta de kile in curte, cu gaini neouate de la pastele trecut, na in fine...adica cu oameni care chiaaar nu gasesc bucurie in nimic.

Ce fac oamenii astia? Iau cosmote-ul in brate si incep sa dea telefone la nimereala.
Si ma trezesc zilele astea cu niste telefoane anonime ale unor oameni care de exemplu ma intreaba despre anuntul din ziarul Click cu referire la vinderea unui elicopter... sau ma anunta ca am vecini de numar de telefon prin navodari si prin suceava.

Si eu care credeam ca se vorbeste exagerat despre criza asta financiara...

13 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am Vodafone. Si n-o sa ma mut la Cosmote :D

De unde crezi ca au oamenii aia plictisiti numarul tau? De la Cosmote. E criza, si mai fac si ei un ban vanzand numerele clientilor la diversi "spammeri"... Ca na, trebuie sa mananca si gura lor ceva...

Anonim spunea...

Ah... si numerele de la Cosmote sunt refolosite :) Adica numarul tau, inainte sa fie al tau a fost al altcuiva, si tot asa... Daca nu-ti folosesti numarul nu stiu cat timp, au dreptul sa ti-l dezactiveze si sa-l vanda mai departe :D

Mona spunea...

pai toate numerele se refolosesc santi.
adica daca tu nu-ti folosesti cartela o anumita perioada de timp ei au tot dreptul sa-ti foloseasca numarul dandu-l altcuiva.

Anonim spunea...

Daca e asa, eu nu tin minte sa fi patit vreo chestie similara... Adica sa sune la numarul meu sperand sa dea de altcineva...

Ametiti care gresesc numarul si ajung sa ma sune pe mine pe la ore ciudate da, :D

Habar n-am atunci, credeam ca e doar o chestie Cosmote. :)

Mona spunea...

na, pai cand ai 2000 de minute in retea...si lucrezi ca agent de paza, imi imaginez ca noapte iti vin multe idei...
:D

Codruttzz spunea...

dragii mei :)

ca un fost utilizator de cosmote (perioada scurta recunosc - vreo 4 luni) stiu ce inseamna sa te strangi vreo 4-5 cosmotisti si sa incepi sa suni la nimereala poate dai de vreo gagica de care sa faci misto...ca tine Mona! :))

Clientii nu stau la Voda sau mai ales la Orange pentru ca tin la numere (se intampla asta pana anul trecut in octombrie cand s-a introdus portarea numerelor) ci pentru ca oamenii aprecieaza serviciile de calitate si legatura stransa intre companie si client! Iar cum romanii sunt ori prea fideli ori prea comozi...raman acolo unde au fost de la inceput! :))

Teorii de genul "compania vinde nr de tel spammerilor" sunt putin ireale! In cel mai rau caz dealerii sunt cei care fac asta...dar compania mama in nici un caz!

Mona spunea...

cum adica o gagica de care sa faca mijto ca tine Mona???
adica io-s de facut mijto??/
!!!!!!!!

Codruttzz spunea...

:))) nu! Doar ca te-am dat drept exemplu asa cum te-ai dat si tu in post! Adica ai fost "norocoasa" ca ai fost aleasa aleatoriu de catre un individ handicapat care nu are ce sa faca cu minutele!

Daca umilul meu comentariu ti-a ridicat vreo spranceana nervozata imi cer scuze :))

Mona spunea...

asa asa ... :D umilele tale scuze m-au facut sa uit de comment. :))

Anonim spunea...

Codruttzz, asa cum hotnews, 9am sau libertatea (nu mai stiu care din ei) au vandut e-mailurile utilizatorilor care mai comentau cate o stire, asa si Cosmote, sau Vodafone pot sa vanda o baza de date cu niste numere de telefon...
Nu e deloc ireal, daca nu se aude de asta pe nicaieri nu inseamna ca nu exista :) E o afacere din care se castiga bani grei ;)

Codruttzz spunea...

@ mona: imagineaza-ti ca fac semnul ala ca japonezii cu capul in jos asa :)) nu exista combinatii de litere si semne pentru el :)) cred!

@ santi: eu nu cred ca inteleg cum se scot bani din asta! Imi explici te rog de ce eu, cosmote, as vinde o baza de date cu 1000 de nr de tel la 10 tipi care sa ii streseze cu apeluri pe ceilalti 1000? Care mai vb si moca ca au minute nu gluma! :)

Mona spunea...

asa asa...apleaca-te jorj!! in stil japonez :)) of course.

bai, sunt destui oameni tampiti, io-i cred in stare sa vanda baza aia de date. iti dai seama ca's oameni care sa dea bani pt asa ceva...

Anonim spunea...

am vodafone de atat de mult timp incat inca i spun connex cate o data. e mult mai comod. am incercat si cosmote , asta vara , cand la vodafone nu erau tot atatea minute ca si in cosmo.
complicat , prea multe telefoane , prea multe incarcatoare , prea multa grija , prea multe numere de telefon de bagat in prea multe telefoane , ca nu poti sa stai cu numerele de vodafone in vodafone si cu numerele de cosmo , in comsmo. daca ti se termina o baterie? cum faci rost de numarul ala pe care l ai acolo? complicat , nefondat... eu sunt in vodafone ca ne au dat si ei destule minute , chiar prea multe pot spune , pentru ca la sfarsitul lunii , din 600min si 600sms imi mai raman cam 250min si vo 550sms... adica , de cat sa n ajunga ,mai bine sa ramana. am facut reclama?? n am vrut , nu s fan vodafone. nu mi place sa ma sune operatorii ca sa simt ca i legatura stransa intre mine , client fidel si compania mama. nu vreau sa i aud! au inteles si le apreciez intelegerea.