2009/03/18

Pe ploaie, la frizerie

Ce-a plouat azi!!
:))
Am stat 10 minute sa ma gandesc cum sa incep postul asta si dupa cateva ganduri tampite am decis eu ca daca m-as mira la inceputul lui as avea mare succes, si toti prietenii mei m-ar citi :))

na, mi s-a intamplat azi ceva funny si vroiam sa va povestesc.
Pentru ca mergeam cu Radu sa se tunda si eram intr-o zona nu prea cunoscuta nici de mine nici de el; am decis sa cautam o frizerie, sa intram naibi cat mai repede intr-un loc unde nu ploua si sa "ne" tundem.

Zis si facut, gasim locul, intram, ne zice tanti aia sa asteptam niste minutele pentru ca o coafa pe una inaintea noastra...care apropo merita niste poze faine la ce par zbarlit avea in cap.

Si stam noi peste 30 de minute, asteptand-o pe zbarlita, moment in care reusim sa ne amuzam de fel de fel de chestii...in ochii celor 3 din salon.
Stanjenitor de-a dreptu dar femeia termina, se ridica de pe scaun si in locul ei in mod normal urma sa fie tuns un el nu o ea.
Adica nu urma eu sa ma tund, ci Radu.
:))

Si tanti aia ne zice pe un ton foarte simpatic : a, dar eu nu tund barbati!!
Na, in momentul ala tonul ei a asemanat putin specia barbatilor cu a unor leprosi de care nu e bine sa ne atingem, noi femeile.

Am salutat respectuos, si am iesit din locul cu pricina.
I-am pus un mare X pe usa.

Si...

...am notat si cel mai penibil moment din luna martie!

Niciun comentariu: