2009/03/30

Lipsa de galben in club Doors, Constanta

Dragii mei...e deja stabilit, vineri pe 10 aprilie incepand cu orele 16 va astept in clubul Doors (str. Ion Lahovari nr. 12A) sa veniti cu mic cu mare sa ma vedeti si mai ales sa-mi vedeti fotografiile.

Cum deja stiti expozitia a mai fost vernisata de 2 ori in Mexic, si contine atat de fotografii de-ale mele cat si lucrari de-ale amicului meu de origine mexicana, Mauricio Silerio.

Fotografiile vor sta pe pereti in clubul Doors timp de aproape 2 saptamani.
Va astept!


11 comentarii:

WinDance spunea...

Of!Parca am eu emotii! ;)) Can hardly wait! :*

Mona spunea...

parca si eu am emotii...:D :*

Psihopedia spunea...

Impreuna cu un coleg psiholog din Turda, ne-am propus , sa punem
bazele unui site cu articole din domeniul psihologiei (pentru inceput
am ales sa postam articolele la adresa http://psihoresurse.blogspot.com/)
Daca dintre cititorii nostri sunt persoane care doresc sa colaboreze
cu noi la dezvoltarea acestui proiect prin publicarea de articole,
anunturi sau pur si simplu sa faca cunoscuta aceasta initiativa celor
din bransa noastra, sunt bineveniti.
Fiecare dintre dvs poate deveni editor (sa poata posta articole
folosind o parola si un nume de utilizator), poate veni cu sugestii
referitor la sectiunile sitului, continutul acestuia sau orice alta
idee in legatura de acest proiect.
Pentru relatii suplimentare trimiteti un mesaj la adresa
psihopedia@gmail.com.

eIordache spunea...

cate noutati pe aici..
Felicitari, draga Mona!

Mona spunea...

multumesc cosmin :D

Codruttzz spunea...

i'll be there! e cu vanzare? :))) :p

Mona spunea...

aha! acum m-am prins! :))
da...e cu vanzare :D vanzare privata :))

Codruttzz spunea...

:d asa..se poate plata si cu card? :))

Mona spunea...

da...cu o singura conditie..imi dai mie pinul si ulterior cardul :p

Codruttzz spunea...

:)) super...deci..1688 e pinul si cardul ti-l dau cand ne vedem :))

Mona spunea...

:))) ok. hai ramane intre noi, nu mai zici la nimeni