2008/12/03

to be or not to be un bobarnac!

Recunosc ca nu-s o impatimita a tv-ului, ar putea sa zaca telecomanda langa mine pt luni si nu cred ca m-as atinge de ea. Poate lipsa de timp, poate lipsa de chef, dunno sunt la curent cu minimele stiri and that’s just fine for me.
Irelevant.
Azi totusi, ma asez cu mama in fata tv-ului la o cafea. Dupa 2-3 vorbe imi apare in fata ochilor Nicoleta Luciu, visul oricarui barbat din aceasta tara. Sau mai bine zis ex-visul oricarui barbat...
Cu un brand mai mare decat cel al lui Mike Tyson. Mmm, wtf? Asa mult a trecut de cand n-am mai deschis tv-ul??
Si, incepusera sa curga informatiile de parca statusem ori eu, ori ea, 1 an in coma. Dar dupa cum arata, as putea spune ca ea...
Nicoleta Luciu nascuse!
And i was just about to say...nu era Columbeanca aia care nascuse??
...totul era confuz :))

Si urmeaza ultima stire si aia bomba! Nicoleta Luciu arata ca un bobarnac (inca) dupa ce reusise sa slabeasca 35 de kg dupa nastere.

And it was like... shock!!!??
Fetelor! Asta e shoc! Chiar e...
Daca eu ma ingras 40 de kg dupa nastere, it is over! Viata mea, psihicul meu, psihicul viitorului meu copil, al intregii mele familii!!
Trebuie sa facem ceva!
Nu e corect sa nastem numai noi! Nu credeti??
Adica barbatii beau prin lume numai bere si la 30 de ani deja li se pare ceva normal sa arate ca un bobarnac, noi punem 3 kile pe noi si deja “iubito, mi se pare mie sau mananci cam mult in ultima vreme?”
Fetelor! Noi crestem natalitatea prin pantecele noastre, ei se imbata ... si tot noi luam 40 de kile in plus?! ...invoc toti super doctorii din aceasta lume, trebuie sa fie ceva genetic, biologic, fizic ca sa ne scutiti de frustrarea asta!!
...pliiiizzzz??!!
:))
Si morala mea este urmatoarea : daca vrei sa te simti inca secsi si dupa o nastere, ai grija ca tv-ul tau sa fie fixat mereu pe cartoon!!!

Niciun comentariu: