2008/12/05

Stop making sense!

Sentimentul dupa o noapte in care ai baut, te-ai simtit bine si ai aberat numai cum putini oameni stiu sa o faca, sau poate ai ascultat si aberatiile putinor oameni care stiu s-o faca intr-un anumit stil, e unul ... si acelasi cu mahmureala.
Numai ca pe langa raul fizic iti mai provoci si “rau de realitate” : trebuie sa te aduni, sa te imbraci si sa pleci la munca incercand sa lasi in spate filosofia.
E ca o baie in mare, noaptea. Apa e calda, te zbengui in ea dar trebuie sa mai si iesi. Si afara e frig...cel putin mult mai frig decat iti e cand esti in apa.


Si acum realizez un lucru fantastic : eu daca as sta singura intr-un apartament, as uita complet sa-mi iau mustar.
Intrebarea e...cat de des mananc mustar si daca ar fi musai (ham) nevoie sa-mi iau.
Ei bine, dragii mei...mustarul nu e ca painea, el nu e un lucru esential care iti tine de foame, nici acel lucru care te poate trezi din ghiorlaitul matzelor, ei bine mustarul...este cireasa dulce de pe un tort amarui. Ai senzatia ca fara ea, tortul ala ti-ar fi lasat un gust simplu, amar.... Dar o data ce ajungi la cireasa...scopul tau s-a incheiat. Fructoza iti invadeaza gura dar batalia cu ciocolata amara fara zahar nu-i deloc usoara... gingia suspina, dintii sunt complesiti, molarii sunt incercuiti de ea, papilele gustative traiesc orgasmul momentului...ea, cireasa...triumfa!

Acelasi lucru e si cu mustaru...normal, raportat la o alta scara.


4 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

Cireasa rullz! Da' ce cauta Pompi pe tort ma?

Mona spunea...

am zis "ea, cireasa" ... eu n-am de ce sa ma supar daca ar fi pompi pe tort, dar el cred ca s-ar supara sa-l faci "o ea" ...chiar si de-i doar un fruct cu nume de "ea"

schmidtanu spunea...

cireasa de pe tort e mai buna ca o cireasa care nu e pe tort? si daca o cireasa care nu e pe tort ajunge pe tort, ce se intampla cu ea?

Mona spunea...

e buna si o cireasa care nu e pe tort, doar ca o cireasa de pe tort are un alt gust decat o cireasa care nu e pe tort, deoarece cireasa de pe tort vine in urma ciocolatei amare. :p
ce se intampla cu cireasa? e mancata! :p