2008/12/24

tu..si pasiunea mea pentru whiskey

Ma-nchin pasilor ce trec pe puntile de lemn nerostit
Imi readuc aminte de lumi tacute
si de copacii tai albi...
fara anotimp...
Imi readuc aminte de meleaguri
necalcate niciodata
de trairea unor vremuri iar.

tu...esti doar o credinta ce te scurgi printre tigle mici si mici...

2 saptamani si 2 zile
de m-ai lasat sa-mi plang lumina peste o zi bolnava de ploi
si-mi readuc aminte de coaja din lemn de nuc
si o groaza ca nu e numai atat...
fara anotimp...
si-mi readuc aminte de ultima clipa scuturata
nesimtita niciodata
si iar...nesimtita niciodata.

tu...esti doar o credinta ce te scurgi printre tigle mici si mici...



Brad Paisley & Allison Krause - Whiskey Lullabye

Un comentariu:

WinDance spunea...

E minunata, nu? Si..da...poti sa furi oricand ;)