2008/12/25

...concluziile unui nou inceput

Craciunul este oficial sarbatoarea care are un gust amar dar iti lasa la final un gust dulce. Ea nu mai e clar sarbatoarea nasterii domnului ci sarbatoarea lui Mos Craciun. Tot sentimentul se indreapta spre cadouri, colinde, multe luminite, si multa mancare. Dar cine are de gand sa ne disece bucuria si sa caute motive ?
Vedeti, atata timp cat zambim, nu ne vom intreba de ce o facem. Numai filosofii se intreaba, cautand raspunsuri in deja raspunsurile date.
An de an se mai intampla ceva; pentru ca an de an mai punem cate o valiza in bagajul nostru. Si nu-mi pare rau acum de toate lucrurile pe care le-am ascultat, de toate lucrurile noi de care am fost interesata, de care am citit, de care am pus intrebari, pentru ca toate m-au adus aici unde sunt. Si poate tot timpul asta pierdut nu mi-a dat sa mananc cand aveam mai mare nevoie, dar realizarea lui acum imi tine de foame multa vreme din acest moment...
Iar cel mai important lucru nu este si nu va fi niciodata miscarea de rotatie a lucrurilor ci felul in care le lasi sa intre in mintea ta.
Craciun fericit!




Colbie caillat-Bubbly

2 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

Miscarea de rotatie e importanta, ca daca planeta nu se mai misca... e nasol. Si chiar daca n-ar fi nasol, iti dai seama ca intr-o parte o sa fie zi si-n cealalta noapte mereu. Daca in Romania pica sa fie noapte? O sa fie si mai frig. Se modifica flora, fauna, alea alea. Esti pregatita tu pentru noaptea eterna? Esti? Iti dai seama ca o sa vedem mai bine in intuneric, copiii nostri or sa fie diferiti, o sa ne modoficam genetic cu timpul, iti dai seama? Cum nu e importanta? Este! Filosofii... auzi... Si daca pica sa fie doar zi? Ce ne facem atunci? O sa ne cumparam jaluzele sa blocheze lumina. Cum ne mai odihnim? Da' macar putem sa facem plaja mereu, tot ar fi ceva. Da' luna? Luna influenteaza mareea. Si daca, vorba aia, curentul golfului nu e, nexam pesti, ca nu-i mai freca curentu'. Daca nu-s pesti, atunci pasarile ce mananca? Alea marine, da, alea! Si aia care le mananca pe ele, ogoarele ingrasate cu gainatul lor... se da totul peste cap, tu nu-ti dai seama? Cum sa zici ca nu e importanta miscarea de rotatie? Este sor-mea, este importanta. Craciun fericit! Sau te refereai la altceva?

Mona spunea...

=))) ai de capu' meu!