2008/12/01

1 decembrie

S-a terminat cu votu, s-a dus si weekendul, ne-a trecut mahmureala, a castigat psd-ul...sunt toate semnalele da?
Suntem deja in luna decembrie :>
Deja mi-am facut lista cu ce trebuie sa cumpar, pentru ca am o groaza de cadouri de facut.
Si azi prin casa se auzea de la tv primul colind. Cine era?? Hrusca si lir-ul lui care e lir sau lin.
Niciodata nu m-am prins, nici macar nu stiu ce-i ala lir. Dar omul are succes cu lir-ul asta deci presupun ca e un lucru bun.


Mmm, ce-am mai facut?? Am ras. Si m-am odihnit. Pentru ca urmeaza o luna de foc la munca, trebuie sa-mi incarc bateriile eventual sa-mi fac intravenoase de lir-uri poate ma autoeduc la calmitate.
Pot sa spun si eu ce vreau de la Cracila? Mmmm, vreau o excursie undeva prin munti cu o cabana, un lac si putina zapada. Psd-ule poti sa faci tu asta, daca tot nu mai cred in mosh?

Si.. nu stiu ce miros aveti voi acum in nas, dar mie-mi miroase a vin rosu si a scortisoara.
E decembrie... si Nu, n-o sa fie un colind.




3 comentarii:

Codruttzz spunea...

nu, inca nu a castigat PSD-ul...mai exista speranta :))

mie imi miroase...a iarna..si a oameni care vor sa isi faca abonamente pe 1 decembrie...oare de ce nu or sarbatori si ei ziua nationala acasa, in familie, in fata televizorului, sau in pat facand sex sa creasca natalitatea in Romania...sa faca orice vrea muschiletul ala al lor de romani dar sa stea naibii acasa!!!

pot sa fiu eu mosul??? can I, can I??? :)))

Mona spunea...

ah well, si eu lucrez azi, si la mine-i la fel de imputita treaba, cred ca astia-si fac cadouri lcd-uri si laptopuri de ziua nationala si noi nu stim.

codruttz trebuie sa incetezi sa te uiti la funduri si sani ca sa fii mosh :)) it's like suicide for u :))

Codruttzz spunea...

atunci nu mai vreau :)))