2008/12/19

..uh uh

Anul asta ca in fiecare an am speranta ca oamenii care imi dau nu numai mie sms-uri ci in general care inrosesc facturile telefoanelor sa fie originali. In fiecare an sper sa nu mai citesc banalele mesaje "Craciun fericit alaturi de cei dragi bla bla..."
Unii suna. Pentru ca asa simt ei ca iti transmit mai bine urarile, iar altii se fac simtiti prin non-originalele astea mesaje. Putini sunt cei care iti transmit ganduri bune prin propriile lor cuvinte. Si chiar se simte, cine vrea sa dea mass la lista din telefon si cine isi alege cuvintele cu grija.
Pe cuvant ca nu-i greu, hai sa facem exercitiul asta macar anul asta, ca este anul caprei...sau ce mama lui de an o fi...
Nu-i greu dar macar nu copia un masaj oarecare gasit pe vreun site amarat. Ca ma gandesc ca daca tu te uiti e posibil sa se mai uite si Georgel si Vasilica si ajungem iar sa facem o intreaga retea de colinde.
Si daca ei doi imi trimit acelasi mesaj si mi-l trimiti si tu ... iar ma intristez.
Si in plus, noi nu suntem ca eticheta de coca-cola care foloseste acelasi design in fiecare an din lipsa de inspiratie, noi chiar putem face ceva! Original!
Intr-o alta ordine de idei, am intrat in weekendul dinaintea Craciunului, asa ca va urez spor la cumparaturi, soric cat mai moale si multa inspiratie in cadouri!



Koop - Come to me

10 comentarii:

hybrid4u spunea...

=)))
e anul caprei :))))

Anonim spunea...

anul caprei e asta cae tocmai se termina sau urmeaza?
ca nu-mi suna bine deloc:)

Mona spunea...

nush, vedem...daca incepe lumea sa umble in 4 labe dupa 1 ianuarie, ala e sigur :))

Hurskaarf Sverendalk spunea...

Pai si tigrii si caprele tot in patru labe merg. Eu oricum sper sa fie anul dragonului... degeaba sper oricum, ca o sa fie anul boului. Daca se gasea un animal mai prost decat capra in zodiac, asta era bou'. Si daca acum e plin de ei peste tot, sa vezi dupa 1 ce-o sa fie. Femeile se plang ca barbatii-s porci. Acum sa vezi, cand o sa ramana doar boii.

Mona spunea...

anonymus eram eu sa zic care e diferenta dintre tigru si capra, dar n-o spun, doar era s-o spun.
femeia zice de un barbat ca e porc cand o face sa sufere, iar cand o enerveaza ii zice bou; sper sa nu fie asta un semn pt 2009.

Hurskaarf Sverendalk spunea...

Sunt mai multe diferente intre tigru si capra. Una ar fi ca tigrul mananca si capre, dar caprele nu mananca niciodata tigri. Cat despre cand si de ce le zic femeile barbatilor "porci" sau "boi"... sunt de acord pe jumatate. Le zic ele "porci" cand le fac sa sufere, dar cand ii fac ele pe ei sa sufere, atunci ei sunt "boii".
P.S. Dragonii zboara, nu merg in patru labe. Asta vroiam eu sa zic.

schmidtanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
schmidtanu spunea...

Dragoni nu prea mai sunt din pacate, i-a omorat Sf. Gheorghe. Las' ca vede el, o sa simta mania dragonilor si pe pielea de capra cu care se inveleste cat si pe a sa. Manca-i-ar tigrul capra. Iar n-am gasit edit...edit... m-am saturat sa tot sterg si sa scriu din nou.

WinDance spunea...

Eu n-am sa comentez deloc anul caprei, boului, tigrului...sau al oricarui alt animal..nu vreau decat sa-ti spun ca sunt mai mult decat de acord cu revolta ta in ceea ce priveste toate sabloanele pe care le primim de Craciun/Revelion/Paste sub forma unui sms si la citirea carora ar trebui sa ne bucuram. Mmmbun...inteleg ca e mass...da` macar pune un pic de suflet, dracului...ca n-oi muri...oricat de scurt ar fi, oricat de lung, oricat de lat...say it like you mean it. Plus de asta si cei care le primesc ar trebui sa le citeasca si sa le primeasca in acelasi timp.. nu sa treaca prin ele ca si cum ar primi un sms de genu` "ne vedem in Phoenix, la 21.00.Have a nice day 'till then"..pana corbului...Zic...Dar probabil vom primi sms-uri sablon si vom fi cititi ca un sablon...Unora chiar nu le pasa...dar..c'est la vie, mon cherie! :-) Tu o sa trimiti in continuare sms-uri originale, eu la fel, altul asemenea noua, la fel si se va simti un pic diferenta ;)

Anonim spunea...

que mala onda bubu! :P ni me pelas wey! :(
estan muy chidas tus fotos felices fiestas bubu :P