2008/12/23

...vine. chiar vine...

Ehe, cine-a reusit sa-si faca bradul sambata dimineata pe la 2 ?? Ehe...cine a fost buimac duminica dimineata.
Fara colindele de rigoare si prea mult tam tam, parca impodobeam bradul dupa cum imi calcam camasa cu care trebuia musai sa ma imbrac.
Unde era spiritul ala de Craciun ce trebuia sa se reverse peste mine in timp ce atarnam globurile de sarman? ...poate in statia de autobuz, caci in mine sigur nu era.
Una peste alta, peisajul maldarelor de carnati de la balcoane nu e deloc simpatic, mie nu-mi plac carnatii dar n-o zic chiar din motivul asta ci pentru ca nu se vede frumos, imi imaginez o strada din Roma unde misuna pasaricile prin floricelele de la pervazurile oamenilor, si un carnatoi atarnat pe langa ele...nu se face asa. parca vine craciunul ar fi zis cineva si la romani si la toti, dar ca la romani nicaieri, de azi a inceput sa miroasa a chestii dubioase prin casa, exact ce-mi place mai putin.
Bine ca s-a inventat ciocolata, cat de mult imi dau seama in perioada asta a anului!



Ada Milea - Colinda

2 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

"...calca totul in picioare". N-am vazut niciodata porumbei albastri. Erau bolnavi? Aud o fanfara afara, e ciudat...

Anonim spunea...

me gusta esta foto bubu

felices fiestas bubu espero este año tengas muchas emociones! :))

y espero yo darte una grande y bonita

tu sabes que et quiero :P
no te espantes! como amiga :P jaja