2010/03/22

Yes, i've been punked!

Ma suna azi Paul, cu care nu mai vorbisem de la revolutie.
P- Mon' sunt in cta! (P. locuieste in Navodari si avem ocazia sa ne facem cu mana numai vara cand el e prea consumat in Epava iar eu prea pe fuga)
Je- Aaaaaaaaaaaaaa! Asa si?
P- Si am niste treaba dupa care te astept sa bem o cafea.
Je- Mmmm, do i really have to move my ass for your generose view? :)))) Ok, unde?
P- Ba, sunt vis-a-vis de Bourbon, ala de pe tomis si trebuie sa-mi aduca cineva niste acte acolo pe la 1. Vii atunci?
Je- Dude Bourbon? :))))
P- Pai nu stiu cand vine ala ma. Hai aici, ne mutam dupa, daca e.
Je- Ok, Bourbon. :)) Sper sa gasesc intrarea.
1:10 on the phone Je- Hai ca io-s in fata. Tu unde esti?
P- Hai ca si eu ajung in 3 minuti. Mergi inauntru si zi-i tipului de la bar ca am rezervat pe numele meu masa.
Je- De ce c....t ai rezerva masa la ora 1?!
P- Ca asa e ma acolo, super full mereu. Intra ca stiu eu, vin des in c...tul ala de loc.
Je- Ok. Lumea interlopa te stie tot de Paul nu?

Intru. In stanga mea era o singura masa ocupata cu 2 tipe si la bar mai erau vreo 2 atarnati.
Ma gandesc sa nu mai intreb de rezervare si sa ma asez la masa.
Dupa 2 minuti vine un tip la mine:
Je- Salut, auzi am si eu o masa rezervata pe numele de Paul. Da' vad ca e gol si nu cred ca mai are importanta nu?
Nesuferitu( asa i-am zis) - Pai e gol. Si oricum n-are nici o importanta. Dupa care ma fileaza din cap pana-n picioare excluzand fundul (hiu) care era deja pe canapea.
Je-mmm, asta am zis si eu nu?!
N- da, numai ca tu m-ai intrebat.
Je-oh did i?! :))))
N- Poftim?
Je- Las-o asa.
N-am vrut nimic. Vroiam sa-l mai sun pe Paul o data si sa plecam de acolo.
Je- Hai ma unde esti?!
Paul - rasete crancene.
Je- Te gadila cineva?
P- :)))))))) tu chiar ai crezut ma?!
Je- ce sa cred? Cred ca negam :))))) First step.
P- Bai Mon' ma jur, io-s acasa in chiloti si ma uit la Simpsons.

Am inchis telefonul.
Am iesit din Bourbon, m-am urcat in autobuz, am mers pana la gara, apoi m-am urcat intr-un 23, a plecat ala in 10 minute, am ajuns in juma de ora in Navodari, am coborat in fata casei de cultura, i-am vazut blocul, mi-am amintit de scara lui, i-am recunoscut masina CT-XX-Rxx (kiss my ass!!) mi-am cumparat 5 oua de la alimentara de vis-a-vis, si i le-am aruncat pe parbriz.
M-am urcat in 23 si am scris sms : Data viitoare cand mai vii prin cta, sa te gandesti la masina ta! Aici ploua cu oua!

6 comentarii:

shfrodo spunea...

:)))ahahaha=))))) rad de 36 de minute:)) rostogolita pe sub masuta:))) ai fost prea tare:)) :*:*

Mona spunea...

:)))) si de ce te-ai oprit?

Codruttzz spunea...

moooaaaa....o sa imi aduc aminte de asta de fiecare data cand o sa vreau sa iti fac o farsa...sau un bine ceva...cine stie cum reactionezi :))) eu am plecat in Tenerife...byeeeeee!! :))

Mona spunea...

tu ai plecat, dar CDZ-ul tau e tot aici :))))

Codruttzz spunea...

la dracu'.... :)) pun baietii sa il ascunda :)))

Mona spunea...

pai de ce l-ar ascunde bai, cat nu ai de gand sa-mi faci nici o farsa? :PP