2010/03/17

Moment de furie

Dac-ar fi o mlastina in fata mea plina de chestii suculente "iac" gen, cu noroi, buruieni, verdeata si mult praf amestecat...they were asking for me!!!
De azi nu mai e lumea cretina, azi io's cretina. Adica, c'mon...i got the dreamers disease. So what?!???!!!
Imi iau dictionarul de spaniola si mi-l dau in cap. Asta fac. Mai vrei ?? Normal ca mai vrei!
In sfarsit iti gasesti utilitatea in viata mea!

Am vazut Paris, je t'aime. Shit, vreau o viata in Paris. Vreau sa plec si sa-mi fie dor. Dupa dor, incep sa uit. Si apoi nu se mai simte nimic.
E atat de lame sa-mi doresc sa plec, dar ma jur ca vreau sa ma reinventez departe.
Sa traiesc pe bune acel sweet 60's!

Am stat vreo 10 min cat timp mi-am suflat nasul suculent, gen, si m-am uitat la tavan. E alb.
N-o sa pleci, n-o sa uiti, n-o sa taci. O sa fii la fel.
And then i screamed...

6 comentarii:

WinDance spunea...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asa? :-)

Mona spunea...

nu nu.
aaaa djfjbhhigfbvfhjgshfuvihsgyugrhjevfhvgfhjvfjhvhsvhisvsfh fgjvfsh scfgjv cjgv fjsbvbvhvd vhvbj vhv fbjvj vf

asa. :)

WinDance spunea...

:-O :-O
Ancrroaiabla!!! Cum pana corbului poti sa tipi atat de multe consoane la rand? Vreau demonstratie live :))
PLUS...vreau voce de Don Corleone in timp ce le tipi :))) Now that's a challenge! :))

Mona spunea...

:))))
don't mess with The Godfather!!
do you capishi kid? :))))

Codruttzz spunea...

se zice "capisci" si e "kiddo" :))) mos senil ce esti :)))

Mona spunea...

:)))) fuck off!! se scrie asa?!