2010/03/19

"Chestia" de la radio

X: Salut! Mmm, am si eu o problema pe care as vrea s-o discut. Mmm, eu si prietena mea am facut sex acum vreo 2 ani pentru prima data, cam dupa mmm, 6 luni de cand eram impreuna, mmmm, pentru ca ea era virgina.
X: Mmm, si a fost totul ok, pana cand am inceput sa experimentam lucruri noi in pat. Mmmm, si prima data am facut eu chestia aia orala ei dupa care mmm, mi-a facut ea mie chestia aia orala. Adica, eu i-am facut mai devreme chestia aia, dar dupa un timp a vrut sa faca si ea chestia aia.
X: Mmmm, si dupa asa mi-a zis ca-i place foarte mult chestia aia.
Kiss Fm: Si asta e un lucru bun nu? Sa-i placa CHESTIA aia!
X: Mmm, da. Numai ca de aproximativ cateva luni facem numai chestia aia orala. Adica nu isi doreste si altceva, ne oprim la chestia aia.
Pauza
X: Si mmm, ma gandeam c-ati putea sa-mi dati un sfat sau ceva.
Kiss Fm: (pufait de ras) e ciudat X. M-ai inchis! (alt pufait de ras). Adica, majoritatea barbatilor suna pentru ca prietenele lor nu sunt de acord cu CHESTIA aia. Si tu ai parte de mult prea multa CHESTIE!
Un hahahahaha lung din masina noastra a urmat, dupa care unul dintre cei de la radio s-a incumetat sa ia situatia serios si a zis:
Kiss Fm: Eu zic X, ca sa nu mai faci nimic (aici am ras crunt) pana cand nu primesti un raspuns. Adica, sa nu amani discutia pe alta data pentru ca ai nevoie de un raspuns.

Kiss Fm,18 martie 2010, 23:45, pe strazi spre casa.

5 comentarii:

Codruttzz spunea...

eu ma multumeam si doar cu chestia aia...adica, de ce sa transpiri ca muncitorul ziua in amiaza, cand poti sa stai linistit, intins...privind meciul...eventual si cu o bere rece :)) e genial! :))

Mona spunea...

who the fuck needs love?! :))) right?

Codruttzz spunea...

conceputl asta de dragoste...mare e inventatorul lui...nu exista sa ceva... :)) exista doar sex...si blowjob :))

Mona spunea...

si magari!
nu uita de ei.

Codruttzz spunea...

sa nu confunzi magarii cu porcii :))) foarte important!! :p