2010/03/19

The book of light


Ma, in seara asta cand ma coboram de pe treptele cinematografului, urmarind cu privirea pasii celui din fata mea, sistematic si gradat asa, m-am gandit ca macar 90% din oamenii care au decis sa vada The Book Of Eli si nu orice alt rahatel cu renume aparut la cityplex, ar avea in ei macar acelasi ecou pe care l-a lasat filmul asta, in mine.
Si nu e vorba de mine aici si de preferintele mele, m-as uita eu 5 ani la filme coreene sau daneze sau franceze sau low budget sau ce vreti voi. Nu e vorba de gusturi aici. E vorba de ecoul ala!
Ma crede si pe mine cineva pe cuvant?
I hope so.
Merita toata osteneala unui drum spre cinema. Nu e freAK, nu e idiot, nu are regizori tembeli care sa trezeasca cine stie ce lectii oculte in interiorul meu.
E cel mai bun postapocaliptic film pe care l-am vazut.

Amintiti-mi maine sa va povestesc ce-am auzit la radio cand ma intorceam spre casa.

5 comentarii:

shfrodo spunea...

Merita.
Si sa nu uiti sa povestesti de "chestia aia" :))))

Codruttzz spunea...

chestia aia de la radio :))

Mona spunea...

iuhu, 23:55!! am postat chestia :)))

Axewear spunea...

Deci tipu nu era orb da ? :))

Mona spunea...

in fantezia cui suntem acum? :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP