2010/03/02

The Lovely Bones

Azi am privit The Lovely Bones.
Mi s-a parut c-am primit un raspuns parca, la discutia noastra de zilele trecute referitoare la ce va fi dupa ce vom muri.
Sfrrr zicea ca e trist sa gandesc ca se va stinge lumina si se va incheia totul atat de sec. Dar mie mi s-ar parea raspunsul cel mai simplu intr-o lume in care e de preferat sa n-o luam razna.
The Lovely Bones este o fereastra catre ce va fi dupa ce vom muri, prin ochii unui copil.
Copiii ajung mereu in Rai.
Cine stie, poate ca si oamenii mari ajung tot in Rai.

5 comentarii:

shfrodo spunea...

O sa-l vad si o sa-mi dau zdravan cu parerea. Mmhm.

Mona spunea...

ce ma enervezi! ai telefonul inchis!

shfrodo spunea...

L-am deschis, Monicutzele:) De ce nu mi-ai transmis telepatic?

Mona spunea...

pai cum crezi ca ti-ai dat seama ca nu ai baterie? :)

Raluca Mihai spunea...

Superb! Din vara l-am asteptat... poveste, efecte, actori...