2010/03/04

Want!

In seara asta ne-am unit la o bere. De ce n-am face asta? Berea e buna, cel putin mai buna decat absintul, care te ustura pe gat in cel mai crunt hal posibil. Da, am baut si eu absint la viata mea. Cat sa ma usture, nu mai mult.
Si am discutat despre bere, nu doar am baut-o. Adica, atunci cand esti mic, te gandesti de ce-or bea oamenii bere pentru ca e amara, sau de ce-or bea tarie dupa care se stramba in ultimul hal, si apoi dupa ce epuizeaza momentul strambaturii exclama in 99% din cazuri "bun e ba!". Si ajungi sa te faci mare si sa bei bere. Viata e ciudata si iti rezerva o gramada de surprize.
Exact cum zice Tib, e bine ca ne rezerva sanse si surprize, mediocru si stupid e cum le dam ca prostii cu piciorul.

Oamenii, adica noi, avem o gramada de posibilitati de a face ceva cu viata noastra. Si nu ma refer la cliseul mod de a incerca sa facem bani dintr-o meserie care ne scoate peri albi. Nu.
Ma refer la celalalt mod cliseic de a face bani din ceva ce iubim cu adevarat.
E si mai adevarat ca e greu sa facem ce ne place azi, cand majoritatea pasiunilor noastre ajung la stadiul de a ne lasa sa murim de foame.
Cred ca e mai important sa credem in noi in primul rand si apoi in ceea ce vrem sa facem cu adevarat. E greu, dar nu imposibil.

Mereu am crezut ca daca imi voi aduce pasiunile la stadiul de munca de zi cu zi le-as rupa cumva de contextul de pasiune. Si m-as trezi apoi in imposibilitatea de a mai aprecia un lucru pe care-l uzez pana la final cu acel lucru "mijto" pe care il fac atunci cand chiar simt ca vreau sa-l fac si pe care il respir la maxima intensitate ca fiind "pasiunea mea".
Cred totusi ca a fi artist, inginer sau orice altceva va place voua rau, nu e o crima intr-un univers care conspira la revarsarea tuturor lucrurilor pe care le-am facut bine sau nu.

Cred ca trebuie sa vrem si apoi vom putea.
Vreti si voi!

Niciun comentariu: