2010/03/14

Dimineata cretina

M-am trezit cu nasu-n placinta de mere. Asta nu inseamna c-am dormit pe masa din bucatarie :))))
Imi imaginez fata maica-mii sa ma gaseasca duminica dimineata pe masa din bucatarie dormind, cu nasu-n farfuria cu placinta. Oare ar bufni-o rasu' sau plansu'? :))
Si cand sa ma ridic ma tinea ficatul. Va imaginati un tip (sper sa fie tip) care sa-si bage gherutele in mine (pe dinauntru) / ( asta ar trebuie sa fie visul oricarui barbat:))) si sa zica "Nu pleci de aici!!".
De asta e ficatul in dreapta.
Cum ziceam o data, splina se numeste Splina pentru ca e in Stanga, iar ficatul Ficat pentru ca e in Dreapta. :))))

Singura fraza inteligenta de aseara pe care mi-o amintesc a fost ca in anul 300 d.h. (cred :))))) s-au intalnit 2 oameni super tari carora nu le retin numele pt ca era frig si aveam caciula pe urechi, care s-au hotarat ce sa se scrie in Biblie.
Pentru mine seara s-a oprit acolo!!! :))
Si la mult. Apoi mi-a curs o baluta din gura.

Imi cer scuze pt acest post dar simteam nevoia sa scriu cretinitatile astea :)))

13 comentarii:

Axewear spunea...

Nu erau doi oameni super tari :)). Erau toti conducatorii bisericii.
Caciula rulz ! :))

Mona spunea...

Atunci mai multi oameni super tari.
Ideea e ca erau super tari, oricum :))))

shfrodo spunea...

@Mona: conducatorii bisericii- super tari?? aide maaaaa
@Axewear: noroc cu wikipedia, ca daca ramaneai cu ce-ai invatat tu in scoala...:P

Axewear spunea...

La scoala n-am invatzat nimic da ? Si asta pentru ca stiam tot da ?
Noroc cu tanti Wiki, care mai stie cate ceva !

shfrodo spunea...

Du-te, bai! :))))

shfrodo spunea...

Si era sa uit: ,, mai ia niste virgule d'aici, ca pe Wiki nu se gasesc:P

Codruttzz spunea...

daca e oferta la virgule vreau si eu vreo 10 :)))

shfrodo spunea...

le dau doar la schimb:)

Codruttzz spunea...

am doar doua ?? si cativa d'astia $$$$...ce vrei la schimb? :)

shfrodo spunea...

Uuuuite ce frumos mi-ai zambit:) Inca unu' d'asta si te aprovizionez cu virgule 3 luni:)))

Codruttzz spunea...

pai daca nici eu, sotul tau, nu fac d'astea...cine altcineva??? :)

shfrodo spunea...

Norocul nostru ca are fina blog:)))

Codruttzz spunea...

daaaa, mare noroc cu hina!! :)) pai nu de aia am ales sa fim nasi? :)))