2010/03/28

Vorbe din duh

Bai, numai gura voastra se aude. Mai taceti si voi. Pai ce ma a ta se aude? Stai ma sa beau o bere, sa ma lubrifiez social.

Noi suntem frati de saliva. Ca n-am avut niciunu tupeu sa ne taiem si sa ne apropiem ranile, asa ca ne-am apropiat salivele. Pe deget.

Pai daca voi sunteti frati toti, vreau si eu sa ma infratesc cu voi. Sa fiu verisoara Mona. Da da da da. Da' stai ma, ca io m-am sarutat cu vara-mea. Si as vrea s-o mai fac si pe viitor.
Atunci sor'mea e vitrega ma, a avut tata nu stiu ce de facut.
Nu-mi convine ma, mai degraba sunt vecina Mona. Aaaaa, da da da, esti tanti Mona.
Da. Super. Ia-ti saliva inapoi.

Auzi, sor'ta unu m-a pupat pe gura, sor'ta doi pe mana. Tu unde ma pupi?
Stai sa te musc de ureche. Si asta e doar inceputul. Sunt timid.

L-am vazut pe exu meu cu gagica-sa, dansau. Si m-am dus la ei si cum la el nu ma puteam duce sa-i pun mana pe fund, pentru ca deja cunosteam locul, m-am dus la ea si m-am frecat de ea. Si el se uita la noi. Ce nenorocit frate: avea si viitorul si trecutul in fata!

Monicutele, esti atat de secsi. Iti stralucesc picaturile de apa pe tine.

Da' el nu danseaza ma? Nu, ca materialul din care e construit el nu-i permite sa se miste. Pai si cum merge? Nu stiu ma, intreaba-l tu.

De ziua mea, fetele se imbraca in baieti si baietii in fete. Da' nu-i corect ma, ca voi o sa fiti secsi. De cineva tot tre' sa radem!

O sa-i dau p-astia de la aere conditionate in judecata. Ca pun aerele mult prea jos pe Ferdinand, si eu ma lovisem in acelasi loc la cap, la accident.

Ce cap tare am. O sa ma duc la un tip si-o sa-i zic: auzi tipule, eu am capu tare, tu ce ai tare?

Auzi, au trecut 10 minute. Te mai doare? Putem sa radem?

Mi-a zis sa-mi gasesc cadou de ziua mea si mi-a dat o lista cu cifre si litere, si dupa mi-am dat seama ca vorbea de Bucuresti. Si apoi mi-a zis 312. si ca daca zic cuiva din bucuresti 312, ala o sa-mi zica bhua hua hua hua. Adica locul unde e cadoul meu.
Frate, faceti-mi si mie jocuri d-astea. Da' numa sa-mi dati mura-n gura.

2 comentarii:

Tendon spunea...

ar trebui sa-l auzi pe tatai-miu... m-a invatat tot ce stiu :D

Mona spunea...

:D :D tatai-tu e bunic simpatic inseamna