2009/04/21

Soare restantier

Cred ca numai soarele asta e de vina pentru starile mele de sictireala.
Cum ai putea reactiona altfel cand vine primavara si oamenii ies la plimbat, la pozat, la scos picioru' afara din cisma neagra cufundata cu 3 luni in urma in frig, sau funduletul afara din blugul tocit dat pe niste fustite taman bune de pozat intr-o zi de aprilie cu gand de mai.
Cum sa fiu altfel?

Veniti sa ma vedeti la munca cu ochii in foi, cu soare artificial de lumina obscura parca de mall invechit, cum imi bate retina zilnic.
Nu vreau o pauza prea lunga.
Vreau doar 3 dupa-amieze de genul celor mentionate mai sus ca sa-mi resuscitez sistemul.

Nu mai vreau cafele sau baruri intunecate, nu mai vreau pahare mari umplute cu bere calda si nici culori obscure nu mai imi doresc.
Iar de povestile de asta-iarna vreau sa ma scutiti caci nu mai am rabdarea sa vi le mai inghit in peisajul asta invechit.
Va trebui sa reinviati pentru mine primavara asta, caci nu sunteti departe de moaca plictisita a unei neveste pe care o as privi-o de peste 20 de ani de casnicie.

Asa ca...daca voi nu ma vreti cu iz de vara, eu va cam vreau pe voi.

Niciun comentariu: