2009/04/05

Au inflorit salcamii!

Un weekend petrecut in 3 : Eu, El si pisica.

Concluzia :
a fost cam tare blatul dar cred c-am pus prea multa faina
shangai niciodata
pai daca mi-era foame?!
De 5 ori aleg eu!
Pishucu ii spuneai tu frumos!
Hai nu te duci tu?
Imi venea sa te bat la cum m-ai enervat!
Teodora are o gaura in cap, da' m-a fascinat!
Am facut troc: pe perete si bluza pe mine!
Daca nu aveai mers de fata, erai eu!
Nu-stiu-ce-inseamna-da-cred-ca-i-de-bine!
Strada revolutiei nu lasa loc de uimire!
Nu au Pos acolo!

Ma gandeam sa ma bucur de inflorirea salcamilor dar nici n-am apucat sa-i vad infloriti.

Si as fi putut sa-mi doar imaginez cum bat ei acolo umbra orasului cu plinul lor de alb, cum cade mirosul asta de caldura sau sa-l numesc doar semicaldura?! cum ne ia in brate buna dispozitie; ...cum arunc eu toalele groase in sifonierul de sus doar ca sa scap de ele sa nu le mai vad, cum casti tu dimineata in ochii solitarei raze din camera umbroasa, cum mi-as rupe eu tocul pe marmura sticloasa intr-o zi atat de insorita ... pe care refuz s-o vad.

Vii? Spune, vii???

5 comentarii:

WinDance spunea...

"Au innebunit salcamii...si tu vrei sa fiu cuminte..." ...in stilul Tudor Gheorghe, bineinteles :-)
Frumos post, Mona! Demential la propriu si la figurat :)) Si poza...'mnezeule! Cat e de frumoasa si comunicativa! Peach-perfect!..apropo: au inflorit si piersicii :))
Cel mai tare, insa, m-a fascinat si pe mine... Teodora :)) Cat de mare e gaura?:))

Mona spunea...

:)) nu-i prea mare asa gaura, dar i-a fost de ajuns incat sa moara.
:> Teo e de-a dreptul incredibila.

WinDance spunea...

:)) Data viitoare poti sa-mi zici sa tac un pic, ca sa nu mai vorbesc aiurea...sau ca din cucuruz - vorba unui maestru ( :)) ) - despre lumea-celor-care-nu-MAI-cuvanta :-)

Codruttzz spunea...

...:) dragele mele...cateodata sunteti de neinteles :)) adica...asa cum imi place mie sa fie femeile :))

si poza, intr-adevar, este foarte tare :)) cum ai sarit tu de dimineata...cu aparatul in mana..si pac-pac...cateva poze!!! :))

Mona spunea...

apai daca ne-ati intelege v-ati plictisi.
pac pac :))