2009/04/02

Mi-au furat biletul!!

Ma gandeam sa dau in judecata RATC-ul pentru ce mi s-a intamplat azi.
De altfel sunt sigura ca nu s-ar supara nimeni infara de cei de la RATC daca i-as da in judecata.

Sa va povestesc...
Am plecat azi de dimineata la munca, chiar fresh cu ganduri mari : azi nu are voie sa ma supere nimeni, spuneam eu in sinea mea.
Imi procur un bilet de la tanti aia de la chioscu de ziare care mereu e ba in pauza de masa ba sufera adesea de un micutz complex de superioritate in sensul ca mereu se face ca are treaba si lasa sa se faca codalau la ea, pesemne asta o face sa se simta importanta... dupa 3 injuraturi adresate in timp ce troleul pleaca din statie.

In fine si deci imi procur bilet, astept troleul, imi cocotz fundul in el si compostez.
In momentul asta tadaaam, fac cunostinta cu punctul culminant al diminetii.
...caci in mama naibi cu cine a inventat masinariile alea de pus ora si data pe bilet, mi-a tras prostia aia tot biletu in ea.
Adica ca sa ma intelegeti, eram in mijlocul troleului cu lipsa de dovada c-am cumparat bilet si am si compostat.

N-am avut nici un control insa, spre norocul meu sau al celor de la RATC pentru ca de era sa fie : o surubelnita baieti!! sa demonstram prezenta unui bilet in interiorul prostiei!!

p.s ma intreb daca vreau sa ma plimb intr-o seara cu troleul, cam o ora de exemplu, si vine controlul, o sa fiu amendata c-am compostat in urma cu mai mult de 20 de minute (intervalul in care un troleul isi parcurge ruta)?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Asta n-am patit-o :D

In schimb, mi-a mirosit o tanti controloare biletul... Se imprimase nasol, sters, si tipa a crezut ca e recompostat, dat cu deodorant sa dispara stampila veche.

Am avut noroc ca am uitat eu sa-l dau cu şprei cand am plecat de acasa :D :D

Codruttzz spunea...

hahaha ce nasol...eu din pacate sau din fericire sunt ca tipul ala din Filantropica...care intrebat daca stie cum arata si cat costa un bilet de transport in comun...nu prea a stiut ce sa zica :)) dar pe vremuri...ce vremuri!!!!...cand mergeam la liceu si faceam blatul...le stiam pe toate babele alea...si ele pe mine :)) ne aveam ca fratii...eu nu compostam..si ele ma iertau :))

Mona spunea...

@santi daa, am auzit si eu ca se practica faza asta cu spray-ul dar uite ca n-am apucat s-o incerc pana sa se prinda tanti controloarele :D

@codruttzz nu te vedeam genul asta...eu mi te imaginam liceanul corect care avea abonamentul la subtioara gata sa-i prinda pe toti infractorii :)))

ddumi spunea...

Constanta Blog Meet 7 - te bagi? :D http://blog.ddumi.com/diverse/2009/04/03/constanta-blog-meet-7-de-paste.html

Codruttzz spunea...

mona...asa cum ma descrii tu..asa ma stiau si parintii :)) dar banii de abonament lunat eu ii primeam..doar ca se duceau pe altceva :))

Mona spunea...

ddumi nu cred ca vin.

codruttzz stim, si ma bucur tare mult c-ai hotarat dupa vremea liceului sa te bagi la dezalcolizare :) suntem mandrii de tine. ( :))))) )

Codruttzz spunea...

da..multumesc...a fost greu..dar noroc ca au bagat ai mei interventie...cu prieteni...cu rude..cu bloggeri :))

Ciprian spunea...

Misto blog-ul. cred ca am sa mai arunc cate un ochi pe aici. sometimes :)