2009/04/26

O noapte agitata

Azi noapte pe la 00:00 am primit un telefon de la Iulia. Plangea.
M-am speriat groaznic, la ora aia eu ma pregateam sa ma bag in pat pentru ca fusesem toata ziua la munca si m-a luat parca din senin cu vocea ei speriata si cu plansete si cu urlete.

Era la mine pe strada si ma ruga sa ies afara s-o ajut sa mearga. Din sperietura aia nici nu m-am mai imbracat, am iesit in pijamale pe strazi s-o caut.
Mi-am imaginat tot felul de tampenii, si deja ma vadeam cu mainile in gatul tipului cu care iesea de cateva zile.
De fapt numai la el ma gandeam si la ce lucruri groaznice putea sa-i faca.

Ajung afara. Aveam impresia ca-s intr-un film de groaza cu multa ceata si intuneric.
O dihanie mai trebuia sa apara si sa-mi zica "ham" ca eram ca paralizata.
O vad venind de undeva in intuneric.
Plangea si era speriata, asa cum imi imaginam.

De fapt lucrul cel mai ciudat la Iulia e ca ea are un canal deosebit de comunicare cu toti cainii, pana si cu cei foarte rai. Iulia niciodata nu poate fi muscata de caini, asta e clar.
Era altceva!
Cand coboram scarile ma si gandeam : ori e vreun caine care a muscat-o de nu poate sa mearga ori e ala!
Prima varianta cadea din start.

Ajung intr-un final la ea...si incerc sa-i scot 10 cuvinte din gura dar nu reusesc.
Ajungem in casa la mine si dupa o perioada de suspine si bocete si dureri in zona capului imi povesteste ce se intamplase.
Accident de masina.

E groaznic sa ti se intample, e la fel de groaznic sa stai langa un om la care tii si care pateste ceva de genul asta.
Si totul se intampla din cauza neatentiei.
Sunt oameni care obositi urca alti 4 oameni cu ei in masina si ii nenorocesc pe viata exact cum i s-ar fi putut intampla Iuliei.

Pe bune acum bai...nu va mai urcati obositi, adormiti, cu gandul in 10 locuri pentru ca poate fi fatal!
Din fericire n-a patit mare lucru...dar va mai povesti ceva timp de-acum incolo despre ce i s-a intamplat aseara...

Niciun comentariu: