2010/01/09

Less talk, more action!


Oficial detest barbatii care vorbesc foarte mult despre sex.
Si asta imi reaminteste foarte tare de momentul in care am avut un blind date cu un tip, nu pe motiv de cuplare. Vroiam sa-i fac omului niste fotografii.
Si dupa sedinta noastra foto ne hotaram sa ramanem la un suc prin oras, c-asa e frumos, mereu de un loc de buna ziua. Cred ca tot sucul ala mi-a intrat cu noduri. Tot ce-am aflat in ziua aia e ca lui ii placea foarte tare sa i se faca sex oral. Si...cam atat. Ma intreb, oare se astepta sa zic "c'moooon, daca tot suntem aici si daca tot iti place.....".
Dar detest barbatii care din cateva fraze trebuie sa arunce si o ironie sexuala. Sau cei care vin cu mofturi si obiectii la ultima partida de sex de aseara, sau cei care vorbesc despre fanteziile lor muuuult prea mult.
Ce am vrut eu de fapt sa zic aici, e ca barbatii in general fac sex, nu vorbesc despre el. Nu te dai la o parte, nu refuzi, nu strambi din nas decat daca are 30 de kile peste masura. Faci! Ca de-asta esti barbat...
Si apropo de unul dintre posturile trecute, un prieten imi zice "daca si noi eram pudici ca voi, stateam unu intr-un colt al canapelei, unul in celalalt si ne masturbam prin pantaloni".
And he was right...

3 comentarii:

Ştefan Muşat spunea...

Regula e simpla: un domn niciodata nu vorbeste despre ciocolata. O ofera sau o mananca. Niciodata nu vorbeste despre sex. Il face si nu trancaneste aiurea. Crystal clear.

Mona spunea...

Oh, voi barbatii, intotdeauna va respectati regulile !! :)

Ştefan Muşat spunea...

Absolut. Cine ti-a zis ca nu ar fi asa?!