2010/01/09

Frustrarea


Frustrarea.
In general apare din cauza unor inhibitii si cenzuri. Iti vine sa spargi capul cuiva dar totusi n-o faci.
Iti vine sa mergi in fata persoanei care nu-ti da pace si sa-i zici "ma enervezi ca tu poti sa-ti vezi de viata ta si eu nu; si ma mai enervezi ca eu stau ca fraiera si te urmaresc la tot pasul, si ma enerveaza ca te-ai ingrasat si ca iti permiti sa scrii "pudism" pe blog si nimanui inafara de mine nu-i pasa ca tu ai folosit un termen din dex sau nu, si ma mai enerveaza ca ma ignori, si ma mai enerveaza si ca ai prieten si eu care urlu vehement ca detest relatii stabile, mor de ciuda ca nu le am, si ma mai enerveaza si ca n-am reusit sa-ti demonstrez ca sunt mai tare ca tine, da' eu stiam ca n-am cum sa ma intrec cu tine, dar totusi am fost prostuta si am dat drumu acestui conflict".
Sfarsitul acestui monolog telepatic se incheie cu "in fond imi cam pare rau ca-s asa pentru ca ma chinui pe mine insami, dar tot vreau sa demonstrez ceva...nu stiu exact ce, dar vreau".
Ei bine dragii mei, as vrea in fata voastra, a tuturor, sa rog o fidela cititoare a acestui blog care ma urmareste vehement de vreo 2 ani de zile, care ma critica pe unde apuca, care este preocupata de aspectul meu, de viata mea sexuala si publica, de prietenii mei si de tot imi permit sau nu sa scriu pe acest blog .... sa ma ignore cu toata fiinta ei.
Asta ca si un moment publicitar, promit sa revin cu lucruri mai importante.

3 comentarii:

hybrid4u spunea...

>:D<

macar acum ai invatat cum se scrie corect. asta pentru ca eu te critic pe unde apuc. si pentru ca oricare ar fi prietenul tau, probabil e divin. si eu mor de oftica si ma enervezi. si ti-au trebuit 3 ani de psihologie si ceva luni bune in care te-ai dat drept prietena mea ca sa tragi aceasta concluzie pe un blog public facut sa fie citit de TOATA lumea.

macar nu mi-ai zis pudista. sau ceva de genu.

pace?

Codruttzz spunea...

wtf?? :)) chicks fight?? :)) daca e sa fie...sa fie cu caramel si capsuni :))

Ovidiu spunea...

you go girls!!! :))