2010/01/21

De azi

Ce fac "copiii" care au trait doar cativa anisori din copilaria lor pe vremea lui Ceasca? Se intalnesc ca noi prin baruri si discuta despre ciocolata "baton", inghetata "unt" si alte minunatii de care eu aud abia azi.
In speta, cred ca la fiecare masa dintr-un bar exista minim 3 subiecte comune, cel putin la astea ma gandesc eu: a aparut sherlok holmes si e mai mijto ca avataru, sambata noapte avem -13 grade iar al treilea subiect cu siguranta are conotatii sexuale, fie ca-s femei la masa, fie ca-s barbati. Uneori acestea se reduc si la chelnerita de serviciu, daca cumva aveti prieteni multi baieti, cum am eu.
Mie azi mintea mi-a ramas cumva intepenita la frigul de afara si la zapada pe care am stocat-o pe strazi pentru cca. 2 zile de ploaie.
Dar frigul este crancen, iar mie-mi curge nasul.
Mmmm, oare ce facem weekendul asta?!

Niciun comentariu: