2010/01/10

Hai la suc!

Azi a fost o perfecta zi pentru a trage concluziile.
Pentru ca noi suntem asa, fie generatia "club" unde oamenii sparg milioane de lei in fiecare weekend, aparent pe lucruri mega banale, dar asta e ritmul vietii si daca nu esti pro esti musai contra, fie generatia "hai la un suc".
Mie "club" imi suna mega pompos si de altfel cand cineva imi zice "am fost aseara in club", deja imi imaginez tinuta aia musai de club in care m-as simti atat de incomoda, plus o muzica pe care neam n-as suporta-o, plus oameni cu obiceiuri de club. Oamenii cu obiceiurile de club mi-ar putea manca zilele. La modul cel mai serios. Ei or fi super oameni, dar in club sunt tot clubberi. Fusesem acum nush cand, de fapt cred ca eram ultimu an de facultate cand am mers ultima data din cele 5 ori in club, fortata de imprejurari la ziua cuiva. E putin stresant sa fii la nivelul ala de oameni care aparent spun ca se distreaza in club. Mie mi s-au parut crispati atunci. Parca preferau sa fie oriunde numai nu acolo. Exista o bariera intre oameni, prin tinuta, atitudine, mod de dans si cocktailul din pahar.
Nu m-as putea incadra dar sincera sa fiu nici n-am prea incercat s-o fac. Cine stie, viata imi poate rezerva multe surprize. Dar dac-as iesi mult cu ei, i-as dezamagi pentru ca sigur as emigra spre alte gasti.
Apoi va zic ca de curand mi-am schimbat impresia despre doar denumirea de "club". Exista un loc unde muzica e pe gustul meu, unde oamenii sunt din cercul sau de pe langa cercul care-mi place mie sa-l frecventez.
Dintr-o data ma duc in club. Desi, inca nu-i zic club, ii zic pe denumirea lui pentru ca inca nu ma pot obisnui cu termenul.
Generatia "hai la suc" din care facem parte majoritatea, la un moment dat ma stresa. Intrasem in rutina sucurilor atat lunea ca zi de saptamana cat si sambata, deci weekend. Nu ne distram, mergeam la suc. Era totusi un mod de distractie pentru noi. Inca e de fapt, cand esti la masa cu oamenii potriviti.
Mie mi se pare dupa ziua de azi ca "hai la suc" nu mai e un mod de distractie, e o necesitate. Si nu c-am fi dependenti de iesirea pura din casa, dar sunt atat de multe lucruri mijto pe care le putem afla la suc. Si oamenii au atatea idei si ar fi asa pacat sa le tina numai pentru ei.
Cred ca asta e un post care se va termina eventual cu nevoia de a spune a nu stiu cata oara ca ma simt atat de bine cu oameni la masa care au idei. Si care nu se jeneaza sa le zica pe gura.
Si mai vreau sa zic ca-mi era asa de dor de Sch, un prieten care s-a intors din spain, incat ma uit la el la masa si-mi vine sa ma cocolosesc in bratele lui la fiecare fraza pe care o zice. :)
Asa ca...hai la suc!

Niciun comentariu: