2010/01/19

Alb in jur si peste tot


Azi am mers ca nebunu pe strada si chiar va recomand asta, daca va intoarceti de la lucru sau de oriunde, sa bagati mers prin zapada asta de 10 cm. Ma doare spatele c-am stat intepenita si cred ca maine am febra musculara la picioare.
Plus ca mi-am ales ziua de azi sa-mi platesc taxa la facultate gandindu-ma ca nu s-ar repezi multi nebuni sa iasa din casa pe vremea asta. Era mega arhi plin acolo! Pesemne ca oamenii care lasa lucrurile pe ultima suta de m, sunt ori multi, ori cam toti.
Nici soferi prea curajosi n-au fost, sau poate c-au cam tot amanat cauciucurile alea de iarna :p
In troleu e-mbulzeala crunta, cred ca de azi s-a deschis si sezonul la furat de portofele, asa ca aveti griija de gentile si buzunarele voastre.
Oficial de joi incepe sesiunea, cu cateva proiecte stresante si apoi marele zgomot al disertatiei.
Lung drum sa fie si pan' acolo...

Niciun comentariu: