2009/11/09

Alive and kicking

Am ajuns acasa. Cat de bine e acasa.
Azi dimineata pe la 5 am lesinat in baie. Dupa 2 zile de dureri de cap, febra si tuse, am avut cadere de calciu. O nebunie.

Nu are sens sa va explic artistic cat de ciudat a fost cand nu m-am mai simtit tinand controlul picioarele mele. E foarte ciudat intr-un mod groaznic. Pentru ca se tot aud voci, oamenii te striga, te stropesc cu apa pe fata, reactia ta e zero, ti-ar placea ca ei sa taca, sa se faca liniste ca sa le poti spune ce simti, dar in acelasi timp te bucuri ca-i auzi pentru ca asta inseamna ca inca nu ti-ai pierdut cunostinta.
Cea mai motivatoare ramane insa vocea care se aude intr-un colt al mintii tale si care te implora sa rezisti.

Asa ca zilele astea ma instalez in continuare in fata serialelor mele, impreuna cu ceaiurile mele si cu servetelele mele.

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

mandro ce se intampla?? nu vrei sa iesim la un suc in the old school doors?? :) sa ma palavragim si noi ca ultima oara..eram ocupat :)) ce zici?

Mona spunea...

cred ca pe la sf saptamanii ies din casa. :D vorbim in the old school style :))

Sagi spunea...

De ce ai lesinat ? Stii ca nu e frumos ? :)

Eu nu am ajuns inca la lesin...dar cu gripa suntem pe aceeasi lungime de unda :) Zic eu sa ne facem curaj si sa iesim din casa (eu ies si ma duc chiar si la munca) si sa bem un ceai fierbinte combinat cu ceva fervex si grefe stoarse :)

Mona spunea...

uof, fervexu e in prima faza a gripei, mi-au dat aia de la spital 4 tipuri de pastile.
asa ca du-te tu la munca si castiga bani, ca eu mai stau in pat :D ... cateva zile asa :D
plus de asta, mai am cateva episoade si imi termin si sezonu 2 din house md. :PP :D