2009/11/20

A inceput

O nebunie curata o sa fie si anul asta cu goana dupa dulciuri si mancare prin supermarketuri.
Spun asta pentru ca azi am vazut cu ochii mei pregateala mall-urilor si a supermarketurilor pentru sarbatori. Si chiar e o crunta nebunie, fiecare aduce ceva nou, un nou slogan, un pret nou dar parca toate sunt la fel de vechi ca acum 100 de ani. Pana la urma e aceeasi mancare, sunt aceleasi culori, aceleasi obiceiuri, doar preturile difera.

Si eu zic sa ne facem un plan rapid pentru craciunul asta, sa evitam porcul in general, sa evitam dulciurile din abundenta si mancatul mult si prost.
Sa incercam sa mancam putin si des.
Eu in perioada asta implinesc 2 ani de cand m-am lasat de carnea de porc si astazi mai precis 3 saptamani de cand m-am lasat de fumat.
Asa ca singura batalie adevarata o voi avea cu dulciurile de care imi este o reala groaza sa ma dezlipesc.

Saptamana asta am incercat nebunia cadourilor insa, de care nu mi-era asa dor, am avut triplu eveniment in familie: nunta de aur a bunicilor, ziua tatalui meu si...marele eveniment pe care il astept cu sufletul la gura, nunta de argint a parintilor mei.
:D asa ca va urez voua un weekend bestial, pentru ca eu stiu sigur ca-l voi avea!

4 comentarii:

shfrodo spunea...

Sa nu, sa nu, sa nu! Sa nu ne rasfatam? Sa renuntam la dulciuri si la cadouri si la bradut? Sa nu topaim cand vedem Tomisul (de la Dacia in jos:D) plin de luminite? Etc, etc? Pfoaaai, ce Grinch esti, ma Mona! Eu in decembrie ma simt cel mai copil ever si ma bucur de orice moment de genul asta. Eu vreau luminite si febra cumparaturilor si dulciuri si bradut si de toate. Si o sa-i scriu si lu’ Mos Craciun. Asa!

Mona spunea...

pai eu zic numa de mancare ma sfrr!
ce credeai, ca eu nu-i scriu lu Mosu'???
oameni suntem...
:>

contributor spunea...

Felcicitari in privinta renuntarii la fumat. Stiu cum e si ca e greu, dar sper sa reusesti!

Mona spunea...

multumesc :D
momentan ma tin bine!