2009/10/02

O cu A de mana

Pentru voi poate era o seara buna de orice altceva, eu nu am avut nici un pic de chef sa ies aseara din casa. Si nici nu ma simteam trista asa cum in mod normal o seara ploioasa m-ar fi tinut inchisa in casa, dar nu m-am putut desprinde de camera mea.

La tv erau multe meciuri si m-am gandit ca decat sa-mi petrec seara in compania prietenilor prietenului meu care ar comenta intr-una pasele jucatorilor de pe stadion, cu mine fascinata de expresiile fetelor lor si de semintele cu care m-as indopa in lipsa de orice alta activitate, am ales vegetarea pe propiul teritoriu.

A sunat telefonul dar am respins glorios toate ofertele.
M-am cufundat cu pielea miresmata de gelul de dush inspre un film care mi-a fost recomandat tocmai pentru latura lui psihologica, Hard Candy pe care l-as putea aplauda dar n-o s-o fac.

Saptamana asta citesc Cella Serghi, o autoare constanteanca care povesteste drama unei fete, destin asemanator cu al unei prietene de-ale mele.
Poate o sa-i dau intr-o zi sa citeasca cartea, asta daca nu se va termina foarte prost.

Aseara mama ma sfatuise sa incep un al doilea master, din lipsa de lucruri care ar trebui sa-mi umple viata. La asta am uitat sa ma gandesc.

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

hard candy e super tare!! :)) mi-a placut si mie...

daca te apuci si de al doilea master...o sa fii o tipa cu facultatea terminata si 2 mastere...altii nu au nici 4 clase...dar sunt primari :)) de bucuresti cum zic parazitii :))