2009/10/04

MGMT-Kids

A inceput o noua stagiune la teatrul de stat din Constanta. Simteam nevoia unor trompete in momentele astea taram tam tam taaaaaaam.
Si am fost si noi.
La al doilea musical din viata mea de pe scena teatrului, dupa Satra, Stragers in the night deschide portile teatrului din Constanta.
"Piesa este un lejer happening" asa cum am citit intr-un ziar local, cu personaje care au trait in vremea lui Frank Sinatra si Rat Pack.
Desi presa constanteanca considera piesa ca una de criza, un lucru cert este de apreciat, muzica este de nota douazeci si noua.

Asa ca inafara de indemnul meu de a face o vizita teatrului, va indemn sa ascultati ceva ce-mi place mult.


2 comentarii:

Anonim spunea...

CONSTĂNȚEÁNCĂ, constănțence, s.f. Femeie născută și crescută în municipiul sau județul Constanța. ♦ Locuitoare din municipiul sau județul Constanța. – Constănțean + suf. -că.

Mona spunea...

ahhhh mersi :-) esti un/o dulce.