2009/10/02

I never tried to reach your eden

Este absolut uimitor cat de mult se schimba oamenii in timp.
Cred ca se numeste maturizare pana la un punct apoi se transforma in alti termeni pe care n-are nici un sens sa-i trezesc la ora asta. La maturizare ma refer.
Uneori privindu-l nici nu cred ca-i vorba de maturizare, cel putin nu in fata mea, cred ca ne-am uitat obisnuinta de alta data.
Mi-a spus totusi ca-i pare rau ca nu ne mai citim ca alta data, iar eu i-am spus ca n-ar trebui sa-i para, cred ca de-acum suntem cu adevarat noi cu n mare.

Raman cu gura cascata vorbind cu un om care in urma cu cativa ani imi era cel mai apropiat confident si cel mai drag om iar acum parca nici o propozitie nu se mai leaga cum trebuie cand vorbesc cu el.
Am avut senzatia ca e mult ancorat in sistem decat l-am lasat eu ultima data.
Cred ca la un lucru tineam enorm de mult si cred ca l-a pierdut...as fi vrut sa nu se piarda niciodata in multime...


Un comentariu:

Raluca Mihai spunea...

Este mersul firesc al lucrurilor. Am abandonat ralusse.wordpress.com. Ma gasesti pe blogspot. La buna recitire!