2008/11/09

Postcards from Italy

Eram la intrarea in cladire, eram fix acolo in fata usii, cu castile in urechi, incercand sa ma bucur de terapia de muzica prin care trec aka Beirut si brusc...se rezeama in fata mea...tipul asta blond cu parul prins la spate, imbracat tot in verde, un verde din cel spalacit...se uita la mine in timp ce picioarele lui inca se miscau in directia-mi opusa, cu niste ochi albastrii cred..sau verzi poate, nu conteaza..doar ca se uita asa insistent, cum se uita unii oameni cand urci in troleu, ei nu se uita pe geam, nu..ei se uita la tine, te masoara; eh, privire d-asta vorbesc eu aici...va imaginati? merge? cu incetinitoru...aaaaasssaaa... si incepe sa silabiseasca exact versurile care imi cantau mie la ureche in mp3 !!!! what the fuck?!?!?! ....repet? what the fuck?!?!?! ...si a continuat sa mearga, 3-4 m oricum, dupa a intrat dupa colt...
...cate secunde crezi c-am stat amutita?!
....
....
....
..asa ca omule cu plete stranse in coada, ochii verzi sau albastrii si care asculti Postcards from Italy la 10 dimineata prin centrul constantei...de ce te joci cu mintea mea naiva? :))

...cand urcam scarile apoi la munca, ma gandeam c-o sa stau cu plodul/plozii langa soba ca in povestile old times...si o sa le zic "eh, (suspin adanc) asa l-am cunoscut eu pe tac-tu" :))

9 comentarii:

joe spunea...

eu cred ca visezi cu ochii deschisi

Mona spunea...

m-am gandit si eu la asta...cred ca-mi placea prea mult melodia. :) sau tipul.

joe spunea...

sau tu auzeai "when the wind would blow with rain and snow" si el zicea "ce te uiti asa frumos papusha?" :)

Mona spunea...

nu era genul care vorbeste cu "papushe" ma joe...deci nu.
in concluzie nu aveam cum sa aud altceva!! :))

Anonim spunea...

papusha? :)

Mona spunea...

ce vrei sa insinuezi eiordache???? :))

Anonim spunea...

eu?! nimic, just ask :P

Mona spunea...

en garde ! >:)

Codruttzz spunea...

@ mona: tu si Covaliu ce mai tineti la duelurile clasice ;) sper ca se merita :))