2008/11/16

...let's tango Kia









9 comentarii:

joe spunea...

vai, ce poze frumushele

Codruttzz spunea...

un fel de lady in red...with a little bit of black!

Mona spunea...

mie-mi da sentimentul stilului englezesc, de fapt melodia mi se pare ca se potriveste fix cu pozele.

Codruttzz spunea...

si pe cand o "partida" de fotografii si cu mine... :))

Anonim spunea...

7 y 2 bubu

extrañaste a tu fan numero 1 ? jaja

Mona spunea...

@codruttzz..pe tine te-as vedea in costum :) in padure

Mona spunea...

:)) am glumit.

Codruttzz spunea...

sper ca nu in ala de la spitalul de nebuni :))) ca ma cam strange...mi-a ramas mic! :))

Mona spunea...

:))))
daca ai fi intr-o camasa de forta, as colora numai fluturasi pe ea, de toate culorile :D
nush de ce-am scris asta...dar asta as face :)))