2008/11/06

Autumn Rush














11 comentarii:

Codruttzz spunea...

ce trist pare parcul asta asa cum l-ai evidentiat tu :(( dar el de fapt nu e asa....parca e mai plin de viata, de oameni, de zambete...de suflete tinere indiferent de riduri! Sper sa nu fie doar astenia de toamna :))

Anonim spunea...

sunt facute de tine?

Mona spunea...

@codruttzz am stat vreo 5 ore in parc azi sa prind momentele cand tinerii, zambetele, fericirea, bucuria, copiii, stelele cazatoare (cu o noapte in urma), vata de zahar, pufarinele si acadelele ... nu erau ! ca sa pot surprinde momentele astea de tristete cum zici tu...
pe bune chiar am stat !!
:))

@eiordache... yes :D

Anonim spunea...

Bv, mai vreau :)

Anonim spunea...

superbe pozele tu nebuno tu :D chiar imi plac

Anonim spunea...

@Mona: cum se numeste piesa si interpretul melodiei postate?

Mona spunea...

smoke city-underwater love :)

Codruttzz spunea...

...te cred ca ai stat...dar la naiba, optimistul din mine tinde sa creada ca nu ai stat unde trebuie :)) sunt convins ca data viitoare vor iesi la suprafata toate acele lucruri frumoase...

Mona spunea...

@codruttzz ... tristetea nu e urata, e doar tristete si atat...

Codruttzz spunea...

dar nu am spus ca e urata! Am spus doar ca toate lucrurile frumoase vor iesi la suprafata...si aici ma refeream la faptul ca zambetul este un lucru frumos...tristeatea nu e urata...e doar o stare de tranzit..asa cum o vad eu, pentru ca nimeni nu poate sta trist la nesfrasit! :))

Mona spunea...

poi poi poi uite, mie-mi plac pozele si nu neaparat pt ca sunt ale mele ci pentru ca imi place toamna foarte mult. Nu-s singura si in felul asta strangi mai multe zambete la suprafata, dedesupt ramane tristetea :D